Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

http://bratislava.sme.sk/c/4163704/trpim.html
"Prísnejšie pravidlá pre autá nenadchli všetkých poslancov rovnako. Jeden sa sťažoval, že do práce bude musieť cestovať električkou. Bude tým postihnutý. Električka je vraj za trest."

Paráda...
Reply on: GASON #115390:
Skelety pre DPB vyrába firma JPR lighting, Ostrov nad Ohří.
Se chci zeptat, kde bere DPMB nové skelety při modernizacích 14Tr??? Koupil snad dopravní podnik přípravky k výrobě skeletů ze ŠKODY Ostrov??? Díky za odpověď...
Reply on: Majo #115388:
Lebo ty si sa nikdy nepomylil ?
Reply on: 810zssk #115385:
Vidno, že Ti to už veľmo nemyslí, keďže podľa Teba (napísal si to na košickom fóre) prevádzkuje MHD v Košiciach DP Banská Bystrica. ? ?
Reply on: geodeath #115383:
Ak nemáš čo robiť a musíš stále vymýšlať nové nezmyselné linkové vedenia, odporúčam Ti radšej zaobstarať si hru Traffic Giant alebo Bahn a tam sa môžeš "vyřádit". ? Blbostí tam máš viacero - napr. nie je toľko K2, aby to pokrylo všetky tie linky, kde ich navrhuješ a duplákov Ti ostane zas nadbytok, Rača (hlavne v úseku Vinohrady - Račko) nebude mať potrebný interval, žiaden priamy spoj Račka s Obchodnou a Kapucínskou, ktorý je veľmi dôležitý, taktiež chýba potrebné spojenie Kapucínskej a Špitálskej (nie je možné ani s prestupom!) atď. Ale hlavne - systém 1 linka na jednu riadiálu he úplne zlý, ak Ti na radiálach premávajú diametrálne linky. Lebo ak sa napr. stane nejaká vážnejšia nehoda v Karlovke, tak pri Tvojom návrhu bude dosť významne narušená premávka električiek aj v Rači a Ružinove, čiže celý systém skolabuje. Pre Bratislavu je optimálny systém 2 linky/radiála.
Reply on: 810zssk #115385:
Teda nevyjadrim 😃
Reply on: geodeath #115383:

"Mne je to tak u prdele či mi ho dakto opajcuje alebo nie" - na to som narazal svojim mierne ironickym prispevkom.

K navrhu sa zatial nevratim, uz ma taha do spanku tak nechcem moc rozmyslat ?
Reply on: AAA #115370:
A myslíš, že dodržiavanie tejto vyhlášky bude niekto niekedy kontrolovať? Za optimálne považujem to, čo tu niekto navrhoval, že si vodič bude môcť prepnúť, či mú to má pípať a svietiť alebo len svietiť.
Reply on: 810zssk #115382:
? supernávrh? Neber toho smajla tak, že by som sa vysmieval Majovmu návrhu, čo nemôžem nakoľko som ho nevidel no ako sa dá naozaj posúdiť či je super keď ho nikto nevidel? Mne je to tak u prdele či mi ho dakto opajcuje alebo nie. Kľudne ho sem šmarím aj teraz nech teda posúdiš či by to tak šlo
interval 8//15
1 (K2) Hlavná stanica - Nám. SNP - Nám. Ľ. Štúra
2 (K2) ŽST Nové Mesto - Vazovova - Hlavná stanica
interval 4//7,5
3 (2xT) Dúbravka - tunel - Vazovova - Ružinov
4 (K2) Zlaté piesky - Špitálska - Nám. Ľ Štúra
5 (2xT) Rača - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves
Reply on: geodeath #115381:
To tu bolo uz 100x a nikto nic lepsie nevymyslel. Ak neratame Majov supernavrh, ktory vsak nechce prezentovat, lebo by mu ho niekto ukradol.
Reply on: 810zssk #115380:
Čo by sa stalo keby sa začala diskusia o vedení električkových liniek? Nejaké návrhy na zmeny a pod.
Reply on: hoppusmark01 #115378:
To mi nejak uslo / zabudol som 🙂 Sorry, ale snad ani jednemu z nas nejde o to aby to bolo "jeho", ale o to dat navrh na lepsiu MHD 🙂
Reply on: AAA #115374:
A po nasadení vajec nastal úbytok cestujúcich?
Reply on: 810zssk #115350:
Hlavne ze predlzenie 91 (alebo 191?) na Hlavnu stanicu som tu uz navrhoval ja minule.. Akurat nie cez Nivy ale cez Euroveu..
Reply on: slovero #115375:
Navrhovane to bolo, ale zamietlo sa to.
Reply on: 810zssk #115335:

vychádzalal som z informácií z tlače, ale ak si myslíš, že je to blbosť... uvidíme, nechám sa prekvapiť

Zmeny taríf zvýšia cestovné v bratislavskej doprave (18.9.2008, 9:40)

Dopravný podnik chce upraviť ceny najmä v predplatných cestovných lístkoch. Navrhuje napríklad zrušenie prvého pásma, aby celosieťový ročný lístok stál 6800 korún. V praxi by to znamenalo, že cestujúci, ktorí doteraz cestovali v prvom pásme (tých je dnes 42 percent), by si museli priplatiť ročne 800 korún, zo súčasných 6000 korún na 6800 Sk. Ten, kto bude naďalej využívať celosieťový predplatný lístok, zaplatí 6800 Sk - o 400 Sk menej ako doteraz. Jedným z dôvodov zrušenia tarifných pásem je aj to, že spoločnosť eviduje množstvo sťažností od občanov, ktorí dostali pokuty za to, že cestovali v inom pásme, čo si vraj počas jazdy neuvedomili.


Dopravca tvrdí, že nevylučuje zmeny v systéme a filozofii predplatných lístkov. Existujú úvahy o možnom zrušení tarifných pásem. Často sa hovorí aj o mestskej karte, ktorá by plnila aj istú funkciu predplatného. Systém využívania mestskej karty v MHD je zatiaľ predmetom rokovaní medzi mestom a dopravcom.
Reply on: 810zssk #115350:
Pomohlo, ale som proti predĺženiu na stanicu, lebo potom by 210 mala s tou linkou 100% súbeh.
Reply on: Ike #115323:
Na 37 sa 12 metrový voz cez týždeň uživil až pokým tam nedali kindervajcia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.