Dnes som diskutoval s jednym kamosom ohladne linky 28 a celkom by ma zaujimal vas nazor ohladne nasledujuceho navrhu, ktory pocas debaty padol:
V spicke prac. dni viest linku 28 v sucasnej trase.
V sedle prac. dni viesti linku 28 v sucasnej trase v useku Novy most - Na hriadkach a dalej cez zastavky Hradistna, Milana Marecka a Stefana Kralika k LIDLu na Eisnerovej.
Cez vikendy: jedna z tychto variant, moznost prisposobit otvaracim hodinam LIDLu
Vyhodou by bolo vytvorenie priameho spojenia pre obchodnych cestujucich ( ? ) z Devina, ktory by navyse mali motivaciu cestovat mimo spicky (kedze vte dyby mali priamy spoj). Vyhoda moze byt hlavne po otvoreni LIDL Molecova kedy je mozne ze dochodcovia z casti Devina sa presmeruju tam a budu vytazovat hlavny smer. Myslim ze viac ako 4 spoje za hodinu na Opletalovu netreba a Mlynska - Uhrovecka ma dobry interval vdaka 21.
Nevyhodou je nedoriesene otacanie pri LIDLi. Je otazne ci by mali zaujem to vyriesit, napr. otacanim cez parkovisko (tak aby otacanie neblokovali gumokoly).
V spicke prac. dni viest linku 28 v sucasnej trase.
V sedle prac. dni viesti linku 28 v sucasnej trase v useku Novy most - Na hriadkach a dalej cez zastavky Hradistna, Milana Marecka a Stefana Kralika k LIDLu na Eisnerovej.
Cez vikendy: jedna z tychto variant, moznost prisposobit otvaracim hodinam LIDLu

Vyhodou by bolo vytvorenie priameho spojenia pre obchodnych cestujucich ( ? ) z Devina, ktory by navyse mali motivaciu cestovat mimo spicky (kedze vte dyby mali priamy spoj). Vyhoda moze byt hlavne po otvoreni LIDL Molecova kedy je mozne ze dochodcovia z casti Devina sa presmeruju tam a budu vytazovat hlavny smer. Myslim ze viac ako 4 spoje za hodinu na Opletalovu netreba a Mlynska - Uhrovecka ma dobry interval vdaka 21.
Nevyhodou je nedoriesene otacanie pri LIDLi. Je otazne ci by mali zaujem to vyriesit, napr. otacanim cez parkovisko (tak aby otacanie neblokovali gumokoly).
Valec
BTW, aj vlaky obvykle nehoria a požiarne zabezpečenie Eurotunela začali riešiť, až keď tam na prvom zhorel náklad.