A koľko ľudí zo Slovenska to bude využívať, tipujem, že nie málo. Celkom dobrý prípad toho začať sa vážne zaujímať nielen o Hainburg ale o dopravu, ktorá bude za dačo stať a aj prepraví dačo iné ako vzduch.
Zaujímavé konštrukcie. Na súde by sa asi dobre rehotali. Vraj obmedzovanie osobnej slobody... Kto nemá lístok, je povinný sa legitimovať revízorovi. Ak to nie je ochotný/schopný urobiť, MUSÍ strpieť zistenie totožnosti políciou. Za tým účelom musí byť aj zabezpečené, aby na políciu počkal. Nevidím v konaní revízora, ktorý zabráni čiernemu pasažierovi vo vystupovaní, nič trestné.
Mimochodom otázka pre všetkých : ČO SA POVAŽUJE ZA OSOBNÝ DOKLAD A ČO NIE?!!! Keď napr. nemám po ruke OP ale mám napríklad zdravotný preukaz alebo iný preukaz kde figuruje more rodné číslo, adresa a pod. môže aj to poslúžiť?
Ak by íšli s hociakým čiernym pasažierom von z vozidla, tam im môže oveľa ľahšie aj ujsť. Už som videl jedného, čo sa takto neváhal pustiť cez frekventovanú štvorprúdovku na Staromestskej. ?
Este doplnim CP prvej linky IDS JMK na Slovensko: http://idsjmk.cz/rozsireni/jrady/bv/S53.pdf Inak nebude sa nam trochu kryt IDS JMK a BID? Chcelo by to zacat uvazovat nad koordinaciou tychto systemov
Viem, že to nesúvisí s dopravou, ale na objasenie veci:
Cirkev nie je žiadne politické zoskupenie. Podporujú ju (aj finančne) veriaci, ktorí sú jej súčasťou. "Postihnutý cirkvou" môže byť aj bulvárny denník, keď jeho redaktor sa hlási k nejakému vyznaniu. Doporučujem Ti, aby si si v CIC (kódex kánonického práva) naštudoval, čo pojem Cirkev znamená.
geodeath