Určite je medzi šoférmi niekto kto vie dobre po anglicky a nemecky, tak nech to dakto zoberie pod palec alebo keď sa to tak rozmáha nech to spraví niekto profesionálne aj na grafickej úrovni a nech sú tie inštrukcie vylepené aj na zastávkach MHD.
a nepokusal sa niekto o jeho zaradenie medzi historicke vozidla alebo odkupenie do sukromneho vlastnictva? myslim,ze by to bol vcelku raritny a dost dobry kusok, uz len z hladiska, ze bol nie az tak davno modernizovany a suciastky na tam bus su zatial dostupne,takze nebude to az taka velka investicia na rekonstrukciu. dokaonca si myslim, ze pokial je pojazdny, tak je na par rokov este pokoj od generalky. ☺
Milé pubertálne dieťa. Buď tej lásky plný a zdrž sa vyjadrení, ku ktorým nemáš absolútne žiadne podklady. Vieš o mne veľké H a dve O, aby si mohol rozprávať, čo som, či nie som.
P.S.: Nikdy som nebol slovákom a nikdy ním nebudem. Posudzuješ ma podľa seba?
Mrzí ma, že ma tak podceňuješ ale zaujímam sa o dopravu viac než bežný cestujúci, ktorí to posudzuje len z hľadiska ide/nejde mi tam spoj, mešká/nemešká a neunúva sa zisťovať veci do hĺbky. Nemám nepreberne času tráviť nad detailmi dopravy, no zas nemôžeš mi povedať, že som totálny laik.
Hm, ako človek, ktorý čosi na t-212 odjazdil, by som sa rád spýtal, akým prieskumom okrem svojich subjektívnych poznatkov z cestovania z Hodžovho námestia na Klamáre v mimošpičkovom čase si vyhodnotil, že na t-212 kĺbový trolejbus až tak netreba?
Ako jaydia vodiči je z tohto hľadiska nepodstatné, aj som s využívaním fyziky bol vždy s kĺbákom rýchlejší.
Špeciálna poznámke pre Rakúšana z Trnavy: NEpadali mi pritom ľudia na zem.
"Je jednoznacne, ze si z Viedne zvyknuty na kratke vozy, v ktorych sedi 5,5 cloveka, vlecuce sa po uliciach Viedne. Bratislava je v tomto niekde inde a nahradenie klbakov kratasmi, je v sucasnosti neobhajitelne."
Aj Vieden ma kopu liniek, kde premavaju klbove autobusy..
richardhudec