Reply on: aquila #114063:
1) Hej, ale v Bratislave na rozdiel od Viedne jazdia aj dvojičky.
2) Samozrejme, že má väčšiu kapacitu krátky ULF než K2 ale nie než K3. Ale na papieri, pretože ULF nemá schody, ktoré sa nepočítajú do obsaditeľnosti ale prakticky sa na nich stáť môže ? . V praxi to bude tak narovnako ULF je dlhší ale užší a viac miesta zaberú harmoniky). A tak isto je to s K3. Pretože bez ohľadu na kriedové papiere, vozidlo dlhé 24 m a široké 2,3 m nemôže mať väčšiu praktickú kapacitu ako vozidlo dlhé 30 m a široké 2,5 m ? .
3) Bohužiaľ sa to nedá porovnať, keˇ%dže Ukrajinci kupujú K3 s nehnanými podvozkami pod kĺbmi, takže PRAS môže BA zase pene oxxbať. Ale dalo by sa spraviť porovnanie ceny K3 a VarioLF3.
Ámos