len to na magioriate nikdy nepochopia .. absolutne nechapem naco beru K2S .. a najma naco ma BA tolko liniek .. jazdia aj samotne T3 ... a ze vraj treba metro ? a naco, ked ani blbe elektricky nejsu vyuzite poriadne ..
mali sa brat "K3S" a nie tento marazmus, co bol nastaveny na postavenie nosneho systemu ..
Nie je problem, ze davas priklady z reichu. Problem je, aku retoriku pouzivas a rakuske priklady povazujes za tie najspravnejsie. O to sa tu snazili uz aj iny, ktory sa najspravnejsi priklad davali Prahu. Vtedy som ja hovoril, ze DPB sa ma co ucit. Ale ak sa bude chciet ucit, tak by to nemal robit v Prahe ale vo Viedni. Lebo ta doprava tam funguje a je to blizsie. Avsak aj na viedenskej doprave by bolo toho mnoho na zlepsenie.
Nie si jediny, kto zije vo Viedni. Sam mam rodinu vo Viedni a zije/dohadza za pracou viacero znamich a od nich poucijem, ze nie vsetko rakuske je dobre.Najviac sa snad hovori o slame trciacej z topanok, nevzdelanosti a fasizme.
Ved tie nacisticke krize na hrudiach niektorych ludi a prilby cestnej straze pri katafalku J. Heidera hovoria sami za seba.
Ty mas len jeden problem. Germansku krv v zilach nemas a to ta serie. Rakusak ta nikdy neprijme za domaceho a tak si to vo svojej malosti (typickej slovenskej malosti) snazis dokazat tu medzi svojimi, ze ty uz ku nam nepatris, ty uz si Rakusan. Tak to robia aj Cigani, ked sa im podari dostat z osad na vychodnom Slovensku. Zabudol vôl, že teľaťom bol!
ja si myslim ze MHD treba zvyhodnovat, nie znevyhodnovat... ked diferencujes listkuy, klesnu ti cestujuci a dosiahnes opacny efekt a rozduchas vasne... ved ti cezpolni si za listky platia... to ze mesto a DPB nevie hospodarit s peniazmi nie je ich vina
Keď som bol v BA naposledy, nevšimol som si, že by sa mi niekto skladal na lístky, platil som presne tú istú cenu ako Bratislavčan. Alebo si myslíš, že keď sa zavedú rozličné ceny, znížia tebe cestovné? Alebo dane? A mimochodom, dane neplatia len Bratislavčania, ale aj tie isté firmy, ktoré cezpoľných zamestnávajú a na mieste takého Volkswagenu alebo Dellu by som sa ako významný daňový poplatník setsakramentsky ohradil, keby si mesto z čistého populizmu zmyslelo mojich zamestnancov zdierať - zvlášť keby mi kvôli tomu začali odchádzať. Lebo presne o tom bol ten Záhradníkov návrh spred roka, aby cezpoľní platili dvojnásobok -nemalo to nič spoločné so spravodlivosťou alebo dobrom pre DPB, bolo to len obyčajné vytĺkanie politického kapitálu zamerané na xenofóbnych blbečkov s dunčoidnou mentalitou. V praxi by to akurát skončilo príjazdovými cestami do mesta prepchatými autami, Slovak Lines aj ŽSR by mohli zrušiť polovicu prímestských spojov a DPB by tržby skokovo poklesli, pretože každý jeden cezpoľný by chodil autom - dokonca aj VŠ študenti by si za prachy z Work and Travel kúpili hrdzavé Felície. O tej medzinárodnej blamáži, keď by turisti, ktorých sa BA tak zúfalo snaží prilákať boli ošklbávaní hneď v autobuse z letiska ani nehovorím...
Ak je dráha na samostatnom telese, teda na prevádzku sa nevzťahuje zákon 315/1996, prednosť podľa mňa nemá, keďže je to povinnosť vodiča vyplývajúca zo zákona 315, no dopravný poriadok dráh, ak si dobre spomínam takúto povinnosť neurčuje. A pochybujem, že D 1 špeciálne rieši priechod cez trate.
Prve riesenie: Nesuhlasim. Kazdy kraj by si dotoval svojich obcanov.. ak by povedzme Presov mal dat BA 100 000 (priklad) a BA Presovu napriklad 50 000, tak by len Presov poslal BA 50 000 cim by sa to vyrovnalo.. vysledok? Kazdy si plati vlastne..
Druhe riesenie: Obcania by si mohli zvolit ci si vyberu niekoho kto bude presadzovat nech si to platia sami, alebo niekoho kto bude presadzovat aby to za nich platil kraj. Od toho bude zavisiet volebny uspech kandidatov.
Problém s prvým riešením je ten, že všetcio budú platiť všetkým a akurát vytvoríš byrokratický bordel. A čo sa týka toho druhého, to myslíš vážne? Župan, ktorý by chcel nalievať peniaze do bratislavskej MHDčky v čase, keď vo väčšine krajov stále jazdia dvadsaťročné popolnice a ľudia si musia v práci čachrovať zo smenami aby sa vôbec dostali domov, pretože v CP existujú zvrhlosti typu "spoj premáva v PO, ST a PI v párne týždne a v UT, ŠT v nepárne" by sa vo voľbách tak akurát torpédoval...
trochu hej, ale nemozes si s autobusom alebo nakladakom dovolit tolko co s osobnym autom, minimalne pre dlhsiu drahu brzdenia a mensej schopnosti sa vyhnut niecomu....nemozes nechat busy lietat 80 len zato ze je vecer mala premavka
Fakt? Tak to som nevedel.. kazdopadne, treba chodit hlavne podla rozumu (t.j. ked je prazdna krizovatka a vidim nalavo napravo na rovine ziadne auto v okoli tak prejdem aj na cervenu, ale ked vidim ze mam zelenu a ruti sa idiot stovkou, tak neprejdem). Ja osobne napriklad pri prechode cez prechod davam prednost aj autobusom, roznym nakladiakom a tak, lebo viem ze by to len tazko ubrzdil.
tvoje nastavenie grafikonu po 21 je chore. Vtedy treba pretekarske sklony u vodicov skor tlmit, nakolko autobus nei je osobak a nemozes si s nim dovolit tolko co so osobakom, a pomeste sa pretekat je nepripustne aj s tym.
Ondro