Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #113851:
No tak som to myslel, že prečo sa nepoužíva miesto VarioCB3 - VarioLF. Keď už tak vo veľkom stavajú električky by mohli skúsiť jednu súpravu aj takú urobiť. Osobne moje najobľúbenejšie električky sú tie na platforme Vario... ?
CEZPOĽNÝM ŠTUDENTOM :
1. Na MHD v BA len nadávate, prd na ňu prispievate. Normálne si platíte 790Sk na štvrťroka čo na lístokoch by ste prejazdili aj 1200Sk ale inak nič neplatíte do kasy mesta na dopravu.
2. Vaše cestovanie pripomína totálnych sedlákov čo poprvé videli bus. Včera som sa mal tú česť zviezť 131. 3/4 z Vás ani nenapadne zložiť batohy z chrbta aby ste sa navzájom neudierali. V kĺbe včera tri baby preto, že museli stáť pri sebe, tak sa nedalo od tretích dverí ísť ďalej pričom v kĺbe ešte boli miesta aspoň pre dvoch ľudí. Samozrejme ani jedna z nich si nevie dať batoh dole.
3. Byť v DPB tak dám zaviesť špeciálne električenky cezpoľným čo by si priplácali o 25 až 33% viac. Potom by si takí študáci zo Slávičieho mohli vyžiadať k 9 spojom 31+39 v špičke aj ten 10-ty. Alebo ďaľšia možnosť, nech si školy vyberajú od internátnych a nech si robia sami dopravu študentov.
Reply on: qwix #113856:
Presne tak. V pripade ak nestihas zastavit este prejst mozes.
Reply on: VLK #113836:
viac studovat a nevymyslat si k****iny! Na oranzovu nesmies vojst do krizovatky, s vynimkou ked uz nestihas bezpecne zastavit. Vyhlaska 225/2004, paragraf 9
Reply on: JamaVOku #113845:
Nesúhlasím s Tebou. Mne osobne sa zdajú byť Varia v poriadku. Samozrejme, ako si už aj ty povedal, lepšie sú úplne nízkopodlažné vozidlá, ale zaujímalo by ma, koľko krát si šiel Variom, keď tu hneď hovoríš, že je to hnus.
Reply on: S499.1023 #113850:
Joooj, samozrejme že to je blbosť. ? Opačne to malo byť. Teda pri 50tke 3 sekundy, pri 60tke 4. Ale tie štyri sa nikdy ako minimum nepoužívali, vždy to boli 3.
Reply on: JamaVOku #113848:
Kabíny Vario sa vyrábajú v troch designoch (Kardaus, Kotas, Pelikán), tak neviem, o čom točíš...
Reply on: JamaVOku #113845:
Nezmysel. Koncepcia VarioLF je v poriadku.
Reply on: luky133 #113844:
V Bratislave sa skriňba VarioLF nepoužíva, nakoľko tá je čiastočne nízkopodlažná už zo svojho názvu (LF = Low Floor). V Bratislave sa používajú skrine VarioCB3.
Reply on: Valec #113842:
To hádam nie, s klesajúcou rýchlosťou sa doba svietenia žltej skracuje - samozrejme, nie lineárne, bo reakčná doba a technická "prodleva" (neviem si spomenúť na adekvátny slovenský výraz) bŕzd.
Reply on: Valec #113842:
To hádam nie, s klesajúcou rýchlosťou sa doba svietenia žltej skracuje - samozrejme, nie lineárne, bo reakčná doba a technická "prodleva" (neviem si spoment na adekvátny slovenský výraz) bŕzd.
Reply on: 810zssk #113847:
pokial by islo len o stredny clanok vario tak ok. Ale kabíny vario sú dosť zlé, aj čo sa dizajnu týka...
Reply on: JamaVOku #113845:
Pokial by si pravidelne jazdieval s kocikom, alebo bozechran skoncil na vozicku, tak by si bol rad aj za ten kusok nizkopodlaznej casti.. skratka, zakladnu funkciu nizkopodlazneho vozidla to plni.

Suhlasim ze treba plne NP elektricky, ale pokial si mam vybrat medzi K2S a Variom, zvolim Vario. A myslim ze takto by to skoncilo u kazdeho komu trochu zalezi na inych ludoch.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea - lol, to preco bola na 199 klbova Karosa? ? inak nie je na tej tabulke pouzity nejaky iny font ako zvycajne?
Reply on: luky133 #113844:
Myslím si, že VarioLF by tu bol zbytočný. Je to otrasné, samé schodíky a pod ? Nízkopodlažné je to akurát pri dverách, ináč je to normálne..jednoducho otras...Treba normálne NP električky a nie hľadať "dočasné" riešenie, ktoré sa u nás veľmi rýchlo stane konečným...
Taká otázočka prečo sa v Bratislave pri použití skrine VarioLF nepoužíva tá čiastočne nízkopodlažná čím by sa eliminovali aspoň čiasotčne stav bez nízkopodlažných električiek? Čo sa to nedá na 1000mm rozchod?
potreboval, by som, aby mi niekto vysvetlil system trolejbuosov.
kolko vodic caka na zastavke, ako je to s oddychom vodicov...
? dopredu dakujem
Reply on: S499.1023 #113840:
A pri rýchlosti 50 km/h by mal žltá svietiť 4 sekundy (podľa takého istého výpočtu, ako sa pri 60tke dopracovali k 3 sek.)

Re #113841 VLK: Červenožltá má pevne stanovené 2 sekundy, žltá 3-6 sekúnd.
Reply on: Mike #113839:
norma o projektovaní svetelných signalizačných zariadení na križovatkách hovorí, že žltá (pred červenou) musí svietiť 3-5 sekúnd. Žltočervenú si nepamätám.... ?
Reply on: Mike #113839:
Však to je v poriadku, doba svietenia žltej nemá nič spoločného s vyprázdňovacou dobou ale len s povolenou rýchlosťou. 3 sekundy plne vyhovujú pre 60 km/h. V časoch, keď ešte platila vyhláška 90 a rýchlosť v obci medzi 23:00 a 5:00 bola 90 km/h sa pri zavádzaní celonočnej prevádzky svetelnej signalizácie na niektorých križovatkách sa pred tieto križovatky montovali "šesťdesiatky" ale to som už myslím spomínal.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.