Ak niekto jazdí blbo s automatom (pričom existuje prakticky len jeden spôsob "jazdenia blbo s automatom" a to je snaha automatu "pomáhať", bude jazdiť blbo aj s manuálom a tam je rádovo väčšia pravdepodobnosť motoru uškodiť.
To, čo má ten P94asso, nie je klasický automat, ale tzv. robotizovaná prevodovka a radí to rovnako blbo, ako prakticky všetky žabožrútske manuály (komerčné, ja osobne vôbec nechápem, ako môžu práve žabožrúti roky vyhrávať MS v rallye, viď Pažout 205 T 16, Citrón Xsara WRC atď., tam asi používajú prevodovky od subdodávateľov). Inak samozrejme KAŽDÝ automat spozná, že chceš predbiehať, tá funkcia sa volá kickdown, ide len o rýchlosť, akou to spraví a presnosť, s akou sa do správneho stupňa trafí...
Inak medzi TT a BA som na dialnici D1 smer TT videl asi 3 klbove autobusy (znacku som si nevsimol). Neviete kam mohli ist? predpokladam ze asi do Polska
tak neviem, na roznych motoristickych forach ked jazdis blbos s automatom, tak motor rozladis a skor sa znici.... teraz myslim tie automaty k lacnejsim autam... ved sam si vravel ze predbiehas, ale automatu to nevysvetlis (ak nehovorime o tych kombinovanych) a tak mas nizke otacky pri ktorych sa casti motora namahaju... ale teraz sa bavime o IAD je jasne ze kamiony a MHD autobusy a aj ostatne busy su vhodnejsie na automat.
Re #113575 S499.1023: to sa zhodneme ale s tou Pikasou si ma pobavil ?
K poslednej vete: Ak si narazal na mna, vsimni si ze som sa to snazil formulovat sposob "podla toho co som pocul", "podla nazorov ludi s ktorymi som sa rozpraval" a pod. Btw., vodicak Acko si uz teoreticky vybavit mozem (problem je ze nechem) Ak si nenarazal na mna, povazuj tento prispevok za bezpredmetny.
Ja som teda s rôznymi automatmi odjazdil pekných pár desdiatok tisíc kilometrov a automat by som aj tak nechcel - napriek tomu, že napríklad v MHD nemá vozidlo s manálnou prevodovkou vôbec čo hľadať.
Nemôžeš všetko škatuľkovať.
A špeciálne amerikánske hydrodynamiky ma fakt vôbec, ale vôbec neoslovujú.
Ale fascinuje ma, ako tu zasvätene o problematike autoamtických a manuálnych prevodoviek diskutujú ľudia, čo ešte nemajú nárok ani na vodičák na Babettu ? .
By som povedal, že máš pravdu akurát u osobných áut. Prakticky všetky nové kamióny majú robotizované prevodovky, mestské autobusy automaty. On je trocha rozdiel v tom, či jazdíš z pasie alebo či musíš radiť niekoľkotisíckrát denne. Napríklad v našej firme je už s manuálom len moje auto - kolegovia zhodnotili, že už majú dosť a zaobstarali si rôzne automaty - pričom napríklad na VW-ácku DSG by som si zvykol, ale na zlosovacie zariadenie rýchlostných stupňov zvané pilotovaná prevodovka v kolegovom C4 Grand ****sso rozhodne nie. To auto má 140 koní a nemôžeš sa s ním odvážiť predbiehať bez obrovskej rezervy, pokiaľ si to neprepneš do manuálu. Napriek tomu by sa kolega už k manálu nevrátil. Je to vec zvyku.
To isté je aj s automatickým zatváraním dverí - nie je to nutnosť ale úžasne to odbremeňuje vodiča a tým prispieva k bezpečnosti premávky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
To, čo má ten P94asso, nie je klasický automat, ale tzv. robotizovaná prevodovka a radí to rovnako blbo, ako prakticky všetky žabožrútske manuály (komerčné, ja osobne vôbec nechápem, ako môžu práve žabožrúti roky vyhrávať MS v rallye, viď Pažout 205 T 16, Citrón Xsara WRC atď., tam asi používajú prevodovky od subdodávateľov). Inak samozrejme KAŽDÝ automat spozná, že chceš predbiehať, tá funkcia sa volá kickdown, ide len o rýchlosť, akou to spraví a presnosť, s akou sa do správneho stupňa trafí...