Ak niekto jazdí blbo s automatom (pričom existuje prakticky len jeden spôsob "jazdenia blbo s automatom" a to je snaha automatu "pomáhať", bude jazdiť blbo aj s manuálom a tam je rádovo väčšia pravdepodobnosť motoru uškodiť.
To, čo má ten P94asso, nie je klasický automat, ale tzv. robotizovaná prevodovka a radí to rovnako blbo, ako prakticky všetky žabožrútske manuály (komerčné, ja osobne vôbec nechápem, ako môžu práve žabožrúti roky vyhrávať MS v rallye, viď Pažout 205 T 16, Citrón Xsara WRC atď., tam asi používajú prevodovky od subdodávateľov). Inak samozrejme KAŽDÝ automat spozná, že chceš predbiehať, tá funkcia sa volá kickdown, ide len o rýchlosť, akou to spraví a presnosť, s akou sa do správneho stupňa trafí...
Inak medzi TT a BA som na dialnici D1 smer TT videl asi 3 klbove autobusy (znacku som si nevsimol). Neviete kam mohli ist? predpokladam ze asi do Polska
tak neviem, na roznych motoristickych forach ked jazdis blbos s automatom, tak motor rozladis a skor sa znici.... teraz myslim tie automaty k lacnejsim autam... ved sam si vravel ze predbiehas, ale automatu to nevysvetlis (ak nehovorime o tych kombinovanych) a tak mas nizke otacky pri ktorych sa casti motora namahaju... ale teraz sa bavime o IAD je jasne ze kamiony a MHD autobusy a aj ostatne busy su vhodnejsie na automat.
Re #113575 S499.1023: to sa zhodneme ale s tou Pikasou si ma pobavil ?
K poslednej vete: Ak si narazal na mna, vsimni si ze som sa to snazil formulovat sposob "podla toho co som pocul", "podla nazorov ludi s ktorymi som sa rozpraval" a pod. Btw., vodicak Acko si uz teoreticky vybavit mozem (problem je ze nechem) Ak si nenarazal na mna, povazuj tento prispevok za bezpredmetny.
Ja som teda s rôznymi automatmi odjazdil pekných pár desdiatok tisíc kilometrov a automat by som aj tak nechcel - napriek tomu, že napríklad v MHD nemá vozidlo s manálnou prevodovkou vôbec čo hľadať.
Nemôžeš všetko škatuľkovať.
A špeciálne amerikánske hydrodynamiky ma fakt vôbec, ale vôbec neoslovujú.
Ale fascinuje ma, ako tu zasvätene o problematike autoamtických a manuálnych prevodoviek diskutujú ľudia, čo ešte nemajú nárok ani na vodičák na Babettu ? .
By som povedal, že máš pravdu akurát u osobných áut. Prakticky všetky nové kamióny majú robotizované prevodovky, mestské autobusy automaty. On je trocha rozdiel v tom, či jazdíš z pasie alebo či musíš radiť niekoľkotisíckrát denne. Napríklad v našej firme je už s manuálom len moje auto - kolegovia zhodnotili, že už majú dosť a zaobstarali si rôzne automaty - pričom napríklad na VW-ácku DSG by som si zvykol, ale na zlosovacie zariadenie rýchlostných stupňov zvané pilotovaná prevodovka v kolegovom C4 Grand ****sso rozhodne nie. To auto má 140 koní a nemôžeš sa s ním odvážiť predbiehať bez obrovskej rezervy, pokiaľ si to neprepneš do manuálu. Napriek tomu by sa kolega už k manálu nevrátil. Je to vec zvyku.
To isté je aj s automatickým zatváraním dverí - nie je to nutnosť ale úžasne to odbremeňuje vodiča a tým prispieva k bezpečnosti premávky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike