Reply on: gardener #113262:
Ved potom sa nic nestalo ked sa mieto 12m vozov kupovali 9,5 metrove. Respektive ze sa teraz miesto 12m objednali 10,5m SORy. Kedže rozdiel v dlzke medzi Karosov B732 a SOR BN10,5 je len 32,5cm. A rozidiel v kapacite SORu 9,5 a Karosy B732 je len tych tvojich 10-15 osob.
gardener
Nič by sa nestalo keby sa namiesto SOR kúpil klbák s kapacitou menšiou o 10 až 15 ľudí. Určite nie si tak naivný a nemyslíš si, že klbák čo má o 10 až 15 ľudí väčšiu kapacitu odstráni tlačenice v autobusoch. Podstata bola, je a bude vždy v prístupe k obnove vozového parku, dopĺňanie počtu vozidiel, údržba na takej úrovni aby autobus mohol kedykoľvek zasiahnúť do premávky a nestál opäť po oprave za týždeň alebo nečakal kým sa nad ním údržbári zľutujú a opravia ho. Tá "väčšia" kapacita a prepočty na metre sú neoklamateľné, však fakty ale tlačenice to neodstráni pokiaľ sa nebudú linky posilňovať aj lepšími intervalmi okrem kapacity autobusov.