Reply on: Ámos #113196:
moj nazor je tiez taky, na to ake su SORY lacne a dizajnovo chudobne (i ked mne ten dizajn neprekaza) su celkom odolne voci drsnym podmienkam co tu mame (zle cesty - neudrzba) a navyse, mam pocit ze minimlane kazove...mne SORY vobec neprekazaju...
Napriklad doma mame Suzuki - co patri k automobilkam, co predava skor lacnejsie automobili a vnutorny dizajn (hoci vonkajsi je podla mna velmi pekny) tiez nicim neohury, samy jednoduchy plast... napriek tomu si to auto neviem vynachvalit. To ze Mercedes ML 4matic stoji 2 500 000, este neznamena ze to auto je dobre...
predpokladam ze u autobusov je to rovnake... Drahe autobusy si nedovolime, ale nalejme si cisteho vina...
Tieto autobusy su urcene pre trh, kde je udrzba s citom a zodpovednostou - co u nas nie je... cize skor by sme mali pozerat na cenu/odolnost ako na dizajn... A tie SORY su skutocne jednoduche na udrzbu o com svedci aj to, ze v BA a okoli jazdia v relativne zachovanom stave a su spolahlive
Valec
Re #113194 luky133: Je mi jasné, že do BA je to pri pevných signáloch zbytočné. Ale až sa raz (keď sa zmení osadenstvo na magistráte a v spriaznených firmách) začne aj v BA používať dynamické riadenie, budú guličky nevhodné. Vodič už totiž nebude presne vedieť, kedy mu radič pridelí signál voľno a práve takéto návestidlo ho môže o pripravovanom signále informovať. Nehladiac tiež na to, že dokáže zobrazovať aj prípadnú detekciu vozidla.