Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #113177:
SOR je velmi dobry. Ak berieme do uvahy jeho ulohu. Je chore porovnavat ho s Mercedesom, jemu nikdy konkurovat nemal. SOR je idealne riesenie pre mesta s malymi financnymi moznostami. To je jeho uloha a tu plni vyborne.

Rozhodne vsak nie som za to aby sa to nakupovalo do BA.
Reply on: N/A #113189:
to je známe, ale stále nechápem čo tam splietaš s renomovanou firmou a oceneniami... 😕
Reply on: pepke #113187:
bože,je známe že u nás chceme lacnejšie autobusy,tak naštartuj závity a pochopíš.
Reply on: N/A #113177:
OK, v com je technicky horsi ako ostatne autobusy? Lebo zatial sa v BA javi ako to najspolahlivejsie co sa doteraz kupilo....
Reply on: N/A #113184:
akože čo tým chceš povedať? hovoríš, že solaris je renomovaná firma a zároveň, že je nekvalitný lebo bol za nízku cenu...? je pravda, že bol najlacnejší, ale tú cenu ponúkol Solaris...
Reply on: bwd #113185:
No,nerob zo mňa debila ale oni si tak hovoria,že sú kompetentný!Tak o čo ide?
Reply on: N/A #113184:
"Inak,nechajme tých kompetentných nech rozhodnú..."

Si naozaj presvedčený o tom, že tá skorumpovaná banda zločincov je kompetentná?
Inak,nechajme tých kompetentných nech rozhodnú aká značka autobusov bude v Bratislave premávať.Povedzme si úprimne,že Sor nie je autobus ako Ikarus,Tam bus ,Karosa alebo Solaris.Viem,že sa zasa budú nakupovať autobusy za nízku cenu(apropo:kto ponúkne nižšiu cenu)ale keď pán Záhradník chce kvalitu tak by nemal uvažovať,že kto ponúkne nižšiu cenu ale mal by prihliadať na komfort a kvalitu a tam je cena vyššia.Výsledkom je Solaris za nízku cenu iná kvalita.Poľská firma Solaris je renomovaná firma a mala už niekoľko ocenení a jazdia aj inde na svete ale nemali také problémy ako my na slovensku.Za málo peňazí málo muziky...Také je slovensko.
Reply on: VLK #113180:
áno ale aj J&T
Reply on: stevo #113178:
Ja Sory poznám lebo cestujem občas aj mimo Bratislavy a viem,že nemám pocit pevnosti ale hejgavý pocit.Dobre,je odpružený ale...čo ja viem v Bratislave už jazdia všelijaké značky ale boli lepšie ako Sor.
Reply on: hefec #113179:
pravda, pravda. to som si tiez vyskusal.
Reply on: N/A #113177:
pokiaľ je mi známe, Slovak Lines je v područí HB Reavis group (Auparky, Apollo)....
Reply on: stevo #113178:
no niektora BB karosa (tusim 1394 ?) na tom s vibraciami tiez nie je ktovieako... hlavne teda na volnobehu - nechapem preco nemozu zmenit trochu jeho otacky
Reply on: N/A #113177:
v sobotu som si vyskusal jazdu v zadnej casti medzimestskeho SORu SL a aj ked som doteraz proti nim nic moc nemal (lebo sa moc nevyskytyju na mojich trasach), tak toto bolo dost zle. Po 10 minutach morska nemoc a ked sme stali, tak vibracie od motora boli tiez dost zle...
Moji zlatý,v každom prípade za Sory vďačíme firme ktorá ako je známa sa tlačí všade kde sa niečo buduje,rekonštruje atď....Tá firma Vám bude známa lebo má na svedomí aj Slovak lines a volá sa J&T ktorá práve pre slovak lines poskytla úver na dodávku Sor.Táto firma má na svedomí aj DPB.Osobne si myslím,že Sor je jazdiaca laminátová skrinka ktorá si hovorí autobus.
Reply on: Ámos #113163:
Sorácky klbák neni dosť otestovaný asi dlhodobo, toto si možno uvedomuje DPB.

Keď je reč o SOR, kedy majú dodať do BA tých 60ks 10.5 BN?
pavucina na karloveskej doznala zase nejaku zmenu. po tom, co jeden z prevesov cez celu cestu ponad elektrickove vedenie bol chvilu k E trolejom pripevneny nejakymi uchytmi, tak uz nie je a opat sa tam len tak volne nad nim pohupuje...
Reply on: S499.1023 #113158:
To je pravda, ale z toho ako sa tu prezentuje som si spravil takyto nazor...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #113163:
"Osobne povazujem za chybu odstavenie SORu, kvoli konkurencii."
Záhradník už po otestovaní Capacity vyhlásil, že chcú vysúťažiť práve tento typ. Možno preto postavili podmienky tak, aby SOR nemal nárok. Ale možno je to prosto tak, že DPB nechce riskovať výhru niekoho (v zmysle hocikoho), kto nemá s výrobou kĺbákov dostatočnú skúsenosť. Solaris U15CNG, z ktorého bol pred dodávkou do BA vyrobený 1 kus a po nás ho už nikto nikde nekúpil, je dostatočnou výstrahou. Od nových výrobcov nech kúpi najprv nejaký menší podnik pár kusov a až sa osvedčia, potom možno brať veľké série.
Reply on: Ámos #113168:

Pochybovat můžeš. Do té doby se můžeme pouze domnívat.

Stejně tak já pochybuju, že Sor jednoduše přivařil ke dvou skeletůn kloub zakoupený od dodavatele. Co je to zkušenost? Že žádný kloubový autobus ještě neprodal? Podle toho snad nemůžeme hodnotit zkušenost! Neviďme v tom hned amatérismus. I Mercedes musel jednou vyrobit svůj první kloubový autobus a někomu ho prodat. To je prostě standardní postup všech automobilek. A že se šotoušům Sor nelíbí? Ani mně se nelíbí, ale to neznamená, že budu zatracovat technické vlastnosti. A ty má Sor srovnatelné s jakoukoliv jinou značkou. A že vypadá lacině? To je právě účel Soru - být laciný a prodávat tam, kde nemají na "hvězdy". Funguje to u aut (Logan, Thalia, Sandero), tak proč by to nemohlo fungovat i u autobusů.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.