Náhodou, pravidelne vídavam v trolejbuse smerom na Palisády E. Kukana. Odparkuje auto niekde pri Kozej a zvyšný úsek sa vyvezie trolejbusom. ? Asi sa pri parlamente zle parkuje.
Re #112882 810zssk: V čom bol lepší ten návrh z roku 2000 ako súčasný stav? Videl si ho vôbec? A tú tr3mpovu dogmu si daj pre mňa za mňa aj zarámovať, daj si k nej sviečky a máš z nej oltárik, pri ktorom sa môžeš každý večer modliť. Ja na nej nič prevratného nevidím, ako som už spomínal, mám pripravený vlastný koncept, ale ten nejdem dávať von skôr ako bude zmena linkového vedenia aktuálna (teda v súvislosti s otvorením trate do Pééétržky).
Ale ja myslím tak, že sú rýchlejší. Inokedy to trvalo aj týždeň... Neviem či som mal to šťastie, že mali odomňa v tej mail schránke len mail alebo čo... A aj kvalita MHD ide vyššie takže pravda, že toto nové vedenie aj niečo robí... Už len mať tie busy, dokúpiť sľúbených 6 trolejbusov s klimatizáciou (to mali v predvolebnej kampani a keď sme si ich zvolil tak na to logicky zabudli) a je to. ? Samozrejme, že mne by stačili väčšie vetráky a netreba klímu...
Jazdia tam prevazne SORy, ktore su poloprazdne. Nie je dovod na lepsi interval. Mimochodom, nechapem preco tam vypravuju obcas Karosy ked na 37 poslu SOR ?
Čo sa týka Irisbusu Iveca Daily tak vyzerá zaujímavo ale v niečom sa mi viac páči Mercedes a v niečom Irisbus. Ako hovoril Záhradník mini busy nakupovali pre nové linky takže som zvedavý. A písal som aj o nejaké info či tá linka na Dlhé diely bude a ešte mi nedošla odpoveď. Čo sa týka tej zástavky tak mi hneď na druhý deň odpísali, že sa budú podnetom zaoberať. Konečne dobrý prístup k ľuďom/cestujúcim. ?
No,nechcem sa do toho miešať ale Tedomy V Košiciach sú chybné lebo im zateká cez okná voda.Nechcel by som v takých autobusoch sedieť čo by mi pripomínali staré Ikarusy-keď do nich zatekalo.Túto informáciu mám z potvrdeného zdroja takže radšej 20 kusov Mercedesov alebo Manov ako chybné Tedomy.
Interval mal byť podľa toho návrhu v rannej a popoludňajšej špičke 8 min, v sedle 10 min a večer/cez víkendy 15 min. Neskôr sa prišlo na to, že tento návrh je blbosť (čo aj bol) a spravila sa iná zmena - ponechalo sa linkové vedenie v pôvodnej podobe, len sa zmenil interval z 10-minutového v špičkách a 15-minútového v sedle na 12-minútový celodenný.
a myslíš, že keď mala 66ka pôv. interval, bola plnšia? ak si si nevšimol, 66ku využívajú hlavne dôchodcovia, ktorým ten interval veľmi neprekáža . A samozrejme, že ľudia nastúpia na iný spoj a potom sa prejdú, alebo rovno idú na inú zastávku, lebo ten spoj je väčšinou výhodnejší (trolejbusy, 75/96, 78, električky).
No súhlasím s tým, že skracovanie intervalov MHD len zhoršuje...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo
Re #112882 810zssk: V čom bol lepší ten návrh z roku 2000 ako súčasný stav? Videl si ho vôbec? A tú tr3mpovu dogmu si daj pre mňa za mňa aj zarámovať, daj si k nej sviečky a máš z nej oltárik, pri ktorom sa môžeš každý večer modliť. Ja na nej nič prevratného nevidím, ako som už spomínal, mám pripravený vlastný koncept, ale ten nejdem dávať von skôr ako bude zmena linkového vedenia aktuálna (teda v súvislosti s otvorením trate do Pééétržky).