no ja tade nechodím moc často, ale keď som tade šiel tak tam vždy niekto nastupoval a vystupoval, v oboch smeroch. A nebolo to o piatej-šiestej ráno, takže myslím že tá zastávka je fajn. V BA sú aj zastávky oveľa horšie umiestnené...dole spomenu Krčace sú príkladom.
"bolo by fajn pouvažovať o tom, že by napr. na Dolných a Horných Krčacoch zastavovala iba jedna linka. "
To nejde (§xx - tosaneda) ... este v januari 2003 som pisal DPB ci neplanuje zaviest "rychlikovu" elektrickovu linku c.15, ktora by nestala na zastavkach spominaneho typu... Ich odovodnenie preco nie (a uznavam ze vskutku racionalne) je take, ze je velmi pravdepodobne ze by podobna linka musela kvoli inym elektrickam aj tak na zastavkach stat a ze by mohlo dochadzat k verbalnym inzultaciam medzi soferom a cestujucimi, ktori by nepochopili, (u pred 5 rokmi existovalo §xx - cestujucibytonepochopili) preco tam elektricka stoji fyzicky ale nie grafikonovo ?
Keď už nie je možné spraviť niektoré električkové zastávky na znamenie, nedajbože optimalizovať vzdialenosti, bolo by fajn pouvažovať o tom, že by napr. na Dolných a Horných Krčacoch zastavovala iba jedna linka.
V Dúbravke 4-minútový interval, ako dnes, avšak v Karlovej Vsi ten istý preklad nie je potrebný, vďaka ďalším linkám. Opačným smerom nastavené podobne - po Karlovu Ves by interval nebol 4-4-4-..., ale napr. 3-4-5-3-4-5-..., v Dúbravke vyrovnanie na 4-4-4.
Hala má kapacitu 8400 miest aj dačo. Na ligový hokej býva dakedy vypredané a posilová doprava nie je a asi ani nikdy nebude, tak prečo by mala byť na Pluščenka?
Zmeraj si dobre vzdialenosť zast. Vozovňa Krasňany a vzdialenosť Vozovňa Petržalka od brány vozovne. Neporovnateľne viac prejdú šoféri z Petržalskej vozovne a tá vzdialenosť od ŽST Vinohrady k vozovni je 100m cca. Je to tak veľa? Podľa mňa úplne normálna vzdialenosť či každý odšlape od domu a práce k zastávke a dakedy aj viac!
Konečne? Takže šup sem s dvojitým tokom áut do BA? Potom sa postavia ďalšie satelity, bude upchatá štvorprúdovka, budeš chcieť šesťprúdovku?
Inak minule si tu niečo kategoricky rozprával o tom, že si nemal možnosť zbadať preferenciu automobilovej dopravy v BA, resp. BA a okolí. Tak tu máš jeden príklad.
to je ako s vodnými tokmi. Vyreguluju potok v dedine a pocas povodnovych stavov len posunuly povodnovu vlnu do dalsej obce. Bude stvorprudova cesta do senca, tak sa to opat upcha v Bratislave. Nic viac, nic menej.
AAA