Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pepke #112851:
To že na zastávke niekto vystupuje/nastupuje ešte nie je dostatočným dôvodom pre jej zachovanie, resp. pre obhájenie danej polohy.
Reply on: pepke #112851:
spomenuté
Reply on: eraser #112838:
no ja tade nechodím moc často, ale keď som tade šiel tak tam vždy niekto nastupoval a vystupoval, v oboch smeroch. A nebolo to o piatej-šiestej ráno, takže myslím že tá zastávka je fajn. V BA sú aj zastávky oveľa horšie umiestnené...dole spomenu Krčace sú príkladom.
Reply on: tony antoniaci #112848:
"bolo by fajn pouvažovať o tom, že by napr. na Dolných a Horných Krčacoch zastavovala iba jedna linka. "

To nejde (§xx - tosaneda) ... este v januari 2003 som pisal DPB ci neplanuje zaviest "rychlikovu" elektrickovu linku c.15, ktora by nestala na zastavkach spominaneho typu... Ich odovodnenie preco nie (a uznavam ze vskutku racionalne) je take, ze je velmi pravdepodobne ze by podobna linka musela kvoli inym elektrickam aj tak na zastavkach stat a ze by mohlo dochadzat k verbalnym inzultaciam medzi soferom a cestujucimi, ktori by nepochopili, (u pred 5 rokmi existovalo §xx - cestujucibytonepochopili) preco tam elektricka stoji fyzicky ale nie grafikonovo ?
Reply on: AAA #112846:
Iba ak idú z Košíc. Ak ide z Kysaku, tak to je 810 + 011 ?
Reply on: luky133 #112828:
Keď už nie je možné spraviť niektoré električkové zastávky na znamenie, nedajbože optimalizovať vzdialenosti, bolo by fajn pouvažovať o tom, že by napr. na Dolných a Horných Krčacoch zastavovala iba jedna linka.

V Dúbravke 4-minútový interval, ako dnes, avšak v Karlovej Vsi ten istý preklad nie je potrebný, vďaka ďalším linkám. Opačným smerom nastavené podobne - po Karlovu Ves by interval nebol 4-4-4-..., ale napr. 3-4-5-3-4-5-..., v Dúbravke vyrovnanie na 4-4-4.

Nedá sa, alebo príliš komplikované?
Reply on: Solider #112827:
Obidve by mali byť na znamenie.
Reply on: S499.1023 #112818:
Do PO už nechodievajú z Kysaku pantografy?
Reply on: eraser #112813:
34 na Jelačičovu? Nechceš rono zlúčiť so 66 do starej 34 Dúbravka - ÚNS, alebo ti srdiečko skôr piští za 106kou? ?
Reply on: Emo #112801:
Hala má kapacitu 8400 miest aj dačo. Na ligový hokej býva dakedy vypredané a posilová doprava nie je a asi ani nikdy nebude, tak prečo by mala byť na Pluščenka?
Reply on: eraser #112798:
Potom už 34 cez Hdožovo na Vazovou, alebo Kollárko.
Reply on: Majo #112783:
Nemyslím si, že linka s polhodinovým intervalom v špičke by bola pre ľudí z danej lokality veľmi atraktívna. Keď už, 75 v špičke a 51 v sedle a večer.

A tiež si myslím, že je jedno či bude niečo ne/riešiť na Kadnárovej alebo na Slanci.
Reply on: N/A #112786:
pri troske sikovnejsom managemente by plnicu veeeelmi rad za svoje postavil aj SPP 😉
Reply on: Ámos #112832:
Zmeraj si dobre vzdialenosť zast. Vozovňa Krasňany a vzdialenosť Vozovňa Petržalka od brány vozovne. Neporovnateľne viac prejdú šoféri z Petržalskej vozovne a tá vzdialenosť od ŽST Vinohrady k vozovni je 100m cca. Je to tak veľa? Podľa mňa úplne normálna vzdialenosť či každý odšlape od domu a práce k zastávke a dakedy aj viac!
Reply on: N/A #112835:
Konečne? Takže šup sem s dvojitým tokom áut do BA? Potom sa postavia ďalšie satelity, bude upchatá štvorprúdovka, budeš chcieť šesťprúdovku?

Inak minule si tu niečo kategoricky rozprával o tom, že si nemal možnosť zbadať preferenciu automobilovej dopravy v BA, resp. BA a okolí. Tak tu máš jeden príklad.
Reply on: N/A #112835:
to je ako s vodnými tokmi. Vyreguluju potok v dedine a pocas povodnovych stavov len posunuly povodnovu vlnu do dalsej obce. Bude stvorprudova cesta do senca, tak sa to opat upcha v Bratislave. Nic viac, nic menej.
Reply on: ivanbuto #112834:
konecne ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.