Elektrickova trat vedena po Vajnorskej je tak perfektne obsluhovana, ze vsetky tri elektricky idu v rozpati 3 minut z Trnavskeho a potom je 10 minut medzera. Potom sa casto sa stane, ze sa napriklad Trnavske myto dovalia dve v tesnom zavese za sebou. Ani naznak nejakeho rozumneho rozptylu. Ale povedzme, stane sa. 2, 4 a 6 maju uplne odlisne trasy, takze sa niekedy mozu stretnut - jedna chyti trosku meskanie, druha pride trochu skor.
Ale napriklad: 6:54 ma odchod stvorka, zaroven s nou (hned za nou) ale pride aj sestka, ktora ma odchod az 6:58. Dalsi spoj (dvojka) ide az 7:04. Vodic sestky ale nepocka na zastavke do 6:58, radsej sa vali hned dalej, hoci je vozidlo prazdne. Jasna vec, bude skor na Novom meste, trosku hodi slofika na konecnej. Za tych 10 minut sa ale nazbiera kopec ludi, ktori sa potom 7:04 natlacia do kratkej dvojky.
Uz sa to tu raz chvilku preberalo, ale stale v tom nemam jasno:
Ako casto a podrobne su vodici sledovani, ci dodrziavaju cas odchodu zo zastavok? Da sa to v tom BUSE (ci ako sa to vola ten elektronicky system) logovat? Je mi jasne, ze za neskorsie odchody vodici vacsinou nemozu, ale odist skor a najma ked nikomu nezavadziam, je totalna blbost.
To sa moze potom dopravny podnik hrat kolko chce s optimalizaciou grafikonov, ked mu na to vodici kaslu a jazdia si ako im to vyjde. A cetujuci si potom zanadava, ako je to nahovno, ked musi niekde prestupovat a nabuduce radsej pojde autom.
Ale napriklad: 6:54 ma odchod stvorka, zaroven s nou (hned za nou) ale pride aj sestka, ktora ma odchod az 6:58. Dalsi spoj (dvojka) ide az 7:04. Vodic sestky ale nepocka na zastavke do 6:58, radsej sa vali hned dalej, hoci je vozidlo prazdne. Jasna vec, bude skor na Novom meste, trosku hodi slofika na konecnej. Za tych 10 minut sa ale nazbiera kopec ludi, ktori sa potom 7:04 natlacia do kratkej dvojky.
Uz sa to tu raz chvilku preberalo, ale stale v tom nemam jasno:
Ako casto a podrobne su vodici sledovani, ci dodrziavaju cas odchodu zo zastavok? Da sa to v tom BUSE (ci ako sa to vola ten elektronicky system) logovat? Je mi jasne, ze za neskorsie odchody vodici vacsinou nemozu, ale odist skor a najma ked nikomu nezavadziam, je totalna blbost.
To sa moze potom dopravny podnik hrat kolko chce s optimalizaciou grafikonov, ked mu na to vodici kaslu a jazdia si ako im to vyjde. A cetujuci si potom zanadava, ako je to nahovno, ked musi niekde prestupovat a nabuduce radsej pojde autom.
d3k0