mickey: To mas tak - optimalizacia 0 bodov, dodrziavanie grafikonov 0 bodov... BUSE to aj uklada, dokonca sa to aj archivuje, ale evidentne sankcie nie su, lebo to by sa potom inak jazdilo...
ked to rucne napisem v Mozille tak sa to zobrazi, ale ked dam na to odkaz tak to nejde...


mickey
Ale napriklad: 6:54 ma odchod stvorka, zaroven s nou (hned za nou) ale pride aj sestka, ktora ma odchod az 6:58. Dalsi spoj (dvojka) ide az 7:04. Vodic sestky ale nepocka na zastavke do 6:58, radsej sa vali hned dalej, hoci je vozidlo prazdne. Jasna vec, bude skor na Novom meste, trosku hodi slofika na konecnej. Za tych 10 minut sa ale nazbiera kopec ludi, ktori sa potom 7:04 natlacia do kratkej dvojky.
Uz sa to tu raz chvilku preberalo, ale stale v tom nemam jasno:
Ako casto a podrobne su vodici sledovani, ci dodrziavaju cas odchodu zo zastavok? Da sa to v tom BUSE (ci ako sa to vola ten elektronicky system) logovat? Je mi jasne, ze za neskorsie odchody vodici vacsinou nemozu, ale odist skor a najma ked nikomu nezavadziam, je totalna blbost.
To sa moze potom dopravny podnik hrat kolko chce s optimalizaciou grafikonov, ked mu na to vodici kaslu a jazdia si ako im to vyjde. A cetujuci si potom zanadava, ako je to nahovno, ked musi niekde prestupovat a nabuduce radsej pojde autom.