Peter: to vies, ked su ludia k.k.ti, do autoubusu musis liat naftu (a tu musis zaplatit), stavu v troleji mas a ci tam je o voz viac ci menej, neak to na spotrebe vyrazne nevidno.. okrem toho do jedneho kolajoveho vozidla sa zmesti niekolkonasobne viac ludi ako do smradlaveho autobusu. Jedina chyba elektriciek je ze nemaju preferenciu, stoja na krizovtkach a maju zastavok jak nasranych, takze tiez stoja pri kazdej vrbe. (ale aj tak co som skusal, tak vzdy som bol do 20 minut v centre mesta z konecnej pri krizi) a tak nechapem preco sa ti ludia seru do autobusovych liniek pokial cestuju do centralnej oblasti mesta. A ono zvykom v normalnych krajinach a mestach je, ze kde je k dispozicii kapacitny typ dopravy (co elektricka urcite je), tak autobusy a/alebo trolejbusy tam tvoria iba doplnkovu dopravu, t.j. zvazaju ludi k zastavkam v tomto pripade elektrickovej trate, takze ziadna 83 a 34, maximalne neake kratke lokalne linky, jedna maximalne tak po patronku a druha len po sidlisku :-))

ale nevadi
Vladimir
Preco je to tak a ako to vlastne je? Na mna to posobi ako keby magistrat daval DPB dotaciu a na druhej strane hned prikazy, ako ju ma pouzit. U nas v PO si neviem predstavit situaciu, aby sa ktokolvek z mestskych cinitelov staral do toho, kam ktora linka pojde. DPMP ma pomerne rozsiahlu autonomiu. Ak cestujuci prostestuju, stazuju sa na DPMP a nechodia zalovat poslancom.
Ako je to teda v BA?