No tak k teme Dubravka:
Ja by som to spravil tak, ze elektricka v Dubravke by bola v 1. tarifnom pasme a subezny autobus (teda 83 a 34) v druhom. Potom uz nejde iba o rychlejsiu dopravu, ale aj o lacnejsiu dopravu. O ekologickosti ani nemusim hovorit.
Ja by som to spravil tak, ze elektricka v Dubravke by bola v 1. tarifnom pasme a subezny autobus (teda 83 a 34) v druhom. Potom uz nejde iba o rychlejsiu dopravu, ale aj o lacnejsiu dopravu. O ekologickosti ani nemusim hovorit.

Vladimir
Preco je to tak a ako to vlastne je? Na mna to posobi ako keby magistrat daval DPB dotaciu a na druhej strane hned prikazy, ako ju ma pouzit. U nas v PO si neviem predstavit situaciu, aby sa ktokolvek z mestskych cinitelov staral do toho, kam ktora linka pojde. DPMP ma pomerne rozsiahlu autonomiu. Ak cestujuci prostestuju, stazuju sa na DPMP a nechodia zalovat poslancom.
Ako je to teda v BA?