Reply on: 810zssk #110043:
Tak ale ja som #110042 písal kvôli tomu, že hlavne pre starších ľudí bude zložité zvyknúť si na nový integrovaný systém prímestskej dopravy. Teda, keby si ľudia pred cestou nemuseli na mapkách so zónami vždy sami počítať, aký lístok (na koľko zón) si majú kúpiť a na koľko minút im vystačí, tak skôr by v BID videli výhody než nevýhody. Naviac, tie mapky vandali šetriť iste nebudú...
Totiž ľudia nemajú radi, kritizujú a boja sa toho, čo je nové, hlavne ak tomu nerozumejú. Som zvedavý na informačnú kampaň pred spustením BID..
Ale prestávam veriť, že sa to v januári 2009 podarí spustiť, pretože nejak je "ticho" okolo toho... Ani na marec 2009 moc neverím. ?
A čo hovoríte na "Dunajbus"? Také niečo je naozaj reálne?
luky133
"V 1. etape prác sme sa pokúsili o "repliku" Mosta Františka Jozefa spred 100 rokov. Popísané nároky na dopravný priestor by si však pri tomto variante vyžiadali tri roviny priehradových nosníkov, ktoré by sa už "nevmestili" na existujúce podpery, čo by si vyžiadalo úplne novú spodnú stavbu mosta. Tri roviny nosníkov by tiež obmedzili variabilnosť využitia dopravného priestoru v budúcnosti. Most by mal veľa pracných detailov a bol by navyše veľmi obtiažne montovateľný bez výluk plavby na Dunaji. Vzhľadom na uvedené by boli stavebné náklady popísaného variantu najvyššie spomedzi študovaných variantov. A aj "dizajn" mosta má svoje slabiny – šikmý priehľad priehradovými nosníkmi vytvára disharmonickú spleť prvkov."