Reply on: intony #109941:
Do Prahy chodievam na školenia, chodievam do Londýna aj Toronta. Všade je metro a tam by ma skutočne nenapadlo chodiť autom. V Brne a v Ostrave som zatiaľ nebola. Situácia v BA je z roka na rok horšia a nikto s tým nič nerobí. Samé reči o tom, že nie sú peniaze. Nakoniec to dopadne tak, že byty okolo električkových tratí budú najdrahšie napriek tomu, že budú najhlučnejšie. A do práce budeme chodiť fakt asi peši a pri výbere zamestnania sa budeme pozerať na to , kde tá firma sídli. Alebo si budeme podľa zamestnávateľa kupovať byty v okolí jeho sídla a pri jeho zmene, budeme meniť byty.
Mike
Nie, už z rôzych strán bolo dávnejšie skonštatované, že tunel z Filiálky vedľa Karadžičky a pod Dunaj nemá zmysel, pokiaľ má slúžiť iba na prímestskú, príp. diaľkovú dopravu. Efektívna investícia to bude až keď tam bude aj vnútromestská MHD. A to najlepšie z koridoru zo stredu Petržalky (L95), lebo okolie ŽST Petržalka ani vedenie trate smerom na juh nemá taký potenciál.