no myslím že sa to tu už kedysi pretriasalo, ale keď sa nedá s VW dohodnúť na zachádzaní do DNV, tak keby sa zachádzanie k VW jednoducho zrušilo, DPB by mohol byť schopný vykryť tie náklady a poslať vozy a vodičov niekde inde.
Mám k tomu článku 3poznámky:
1. Linka 44 sa mi nezdá prázdna, takže by som nepovedal, že je neopodstatnená.
2. Linka 151. Olasť je obsluhovaná MHD dosť veľa rokov (kedysi ešte L 48) a zrazu už tú obsluhu netreba?
3. Linka 38 nevadí nikomu, aj keď je nanič a je rovnako lokálna ako napr. 44 (viď zachádzka na Segnáre a do Tesca)?
Zdravím priateľov eMHáDé. Som tu nový. V doprave sa moc nevyznám, tak ako približne 50% diskutujúcich, takže sem zrejme dobre zapadnem. Od tých odborných 50% (terajší aj bývalí prac.DPB) sa dúfam do konca prázdnin niečomu z dopravy priučím.Príjemný večer.
Ike, S499..: v poslednych dnoch bolo aj v telke v spravach, ze ceny aut za posledne mesiace dost klesaju, o desattisice..
Aj ked ak si porovnam, co stala najlacnejsia Fobia pred rokom (cca. 300.000), a rovnako stoji aj teraz, tak neviem, ze odkial tie telky maju to vyrazne zlacnovanie..
pravdu mas... staci sa pozriet napr na to kolko stoji nova "dnes - zajtra - ......" aj s klimatizaciou za tu cenu by clovek pred 10 rokmi nekupil ani feliciu so zakladnou vybavou ?
Však a čím som sa asi živil ? Ale oni zlacňujú napr. aj gumokoly a to dosť výrazne - pozri sa, čo má v základe najlacnejšia Cocotávia dnes a čo tam mala pred 10 rokmi (stála cca. tie isté peniaze).
Neviem, čo je vaša firma zač ale ja som už zažil dve konverzie na EUR. A keďže aj predtým boli pri zaokrúhľovaní cien, ktoré samozrejme matematickým výpočtom vychádzajú všelijako, niekde rezervy väčšie, niekde menšie, vyšla potom batizácia cien nahor a nadol krásne pol na pol.
Ostatne inflácia neznamená, že všetko zdražuje. Napríklad v odbore, ktorým som sa donedávna živil, ceny už mnoho desiatok rokov nepretržite a napriek inflácii klesajú.
Inak najnovsi jav na Stefanikovej: auta sa niekedy takmer vsetky radia do praveho pruhu (tam kde by mal (mohol) byt BUS-pruh), a lavy pruh zostava prazdny. Ked prichadza autobus, musi zostat stat na konci kolony, pricom lavy pruh je uplne prazdy. Naskoci zelena, auta sa pohnu, ale autobus to uz nestiha. Bol by taky problem iba jednoducho presunut auta z praveho pruhu do laveho? Myslim, ze nie, a kolona by nebola dlhsia ani o centimeter.
Tento "jav" som videl zatial dvakrat.
AAA
1. Linka 44 sa mi nezdá prázdna, takže by som nepovedal, že je neopodstatnená.
2. Linka 151. Olasť je obsluhovaná MHD dosť veľa rokov (kedysi ešte L 48) a zrazu už tú obsluhu netreba?
3. Linka 38 nevadí nikomu, aj keď je nanič a je rovnako lokálna ako napr. 44 (viď zachádzka na Segnáre a do Tesca)?