Pri vystavbe TD je vhodne brat ako prioritu kopcovite linky z jednoducheho dovodu - tam lepsie vyuzijes potencial trolejbusu. Samozrejme, netvrdim ze trolejbusy sa na rovine stavat nemaju, to je blbost, zvast atd.
Je to dané predovšetkým tým, že väčšina tunajšieho obyvateľstva má tzv. ťažkú riť ?
Okrem zatraktívnenia dopravy by som navrhoval viac zón zo zákazom zastavenia, parkoviská budú účtovať vyššie sumy a viac kontrol zo strany mestskej polúcie (v oblasti parkovania). To možno niektorých vodičov odláka ?
Upresnenie: Nizsie uvedeny prispevok plati pre konverziu autobus na trolejbus. Ak je niekde taka frekvencia, ze sa oplati uvazovat o konverzii autobus na elektricku, tak tam prichadza do uvahy aj faktor tej kopcovitosti, pretoze ta moze vystavbu elektricky znemoznit. V tom pripade by, hoci by bola frekvencia na elektricku, mal byt zavedeny trolejbus.
Niekto ho kúpil pred 40 rokmi, keď problém vlnkovitosti koľajníc pomalya ešte ani neexistoval a je vhodný na iné typy brúsenia koľajníc. Vozeň má elektrovýzbroj z vozidla MT6, značne opotrebovanú a nespoľahlivú.
Isteze kriterium visibility je az posledne. Dokonca by som ho vobec ani nepovazoval za kriterium. Lenze ak uz sa bavime o kriteriach, tak KOPCOVITOST linky NIE JE relevantnym kriteriom. Kriteriom prvym i poslednym je pocet spojov iduci po danom useku trasy, nic viac a nic menej. Vieme, kolko stoji vystavba kilometra trate, vieme, kolko je jej zivotnost a vieme, o kolko je trakcna elektrina na kilometer (event. miestokilometer) lacnejsia, ako trakcne palivo. Z tychto styroch premennych (ta stvrta je pocet spojov) nam lahko vyplynie, kedy trolejovat a kedy nie.
este dodatok z clanku
"V sledovanom období zaregistrovali tiež 354 nových autobusov, čo je o 49,44 % viac, ako počas rovnakého obdobia minulého roku. Vedie značka Irisbus, ktorá má 56,78-percentný podiel, nasleduje SOR 17,23 % a ďalšie miesto obsadila značka Renault, ktorá dosiahla 5,08 % všetkých registrácií v danej kategórii."
Moze. Ja ale hovorim o tom ze samotna trolejbusova trat velmi v tomto ohlade nepomaha BUS pruh ano, bez ohladu na to ci tam ide autobus, alebo trolejbus.
"Zlepší sa aj prejazd cez električkovú trať, ktorá bola bez semaforov." - nj, co tam po nejakych 100 ludi v elektricke co budu zdrzani
"Informácie z magistrátu hovoria, že index automobilizácie v Bratislave rastie každý rok - dnes pripadá takmer jedno auto na dvoch obyvateľov. To robí z Bratislavy jedno z najmotoristickejších miest Európy. Je to dané aj ekonomickou úrovňou obyvateľov, aj životným štýlom." - je to dane predovsetkym imbecilitou ludi na magoriate
Visibility of network moze byt funkcna u elektriciek a mozno aj BUS pruhov, pretoze moze pritiahnut ludi z aut, ktorym ukaze ze existuje rychla alternativa v podobe MHD. Ale pri trolejbusoch to podla mna fungovat nemoze..
no tak im tam vypadlo "ne" vo vete "-budú fungovať v režime dynamického riadenia električkovej dopravy, s preferenciou jazdy električiek." je tam toho...
"Dve svetelné križovatky - Líščie nivy - Záhradnícka a Jégého - Záhradnícka, budú fungovať v režime dynamického riadenia električkovej dopravy, s preferenciou jazdy električiek."
? ? ?
Hlavne, že fungujúce dynamické riadenie dopravy máme v BA len na veľmi málo križovatkách.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider
Okrem zatraktívnenia dopravy by som navrhoval viac zón zo zákazom zastavenia, parkoviská budú účtovať vyššie sumy a viac kontrol zo strany mestskej polúcie (v oblasti parkovania). To možno niektorých vodičov odláka ?