Reply on: luky133 #109488:
Áno, je to rozdiel, a to nielen v hluku, ale aj jazda je "hladšia", keď je trať prebrúsená... Ale odhlučňvanie tratí nie je len o brúsení, ale aj napr. o mazaní oblúkov a hlavne o technológii, akou bola trať postavená (technológia zvykne zodpovedať aj veku trate). A tiež majú na hlučnosť vplyv aj podvozky saotných vozidiel, hlučnosť sa napr. v oblúkoch výrazne zvyšuje, ak sú tieto neotočné (dobre je to vidieť napr. na našich dvojnápravových historičkákoch či v ČR na Astre a jej odvodeninách).
? ?
bwd
Do riti páľ láskavo ty, mám toho z tvojej strany už naozaj dosť! Diskusia s nedospelými jedincami, ktorí si myslia, že zožrali všetku múdrosť sveta je síce zábavná, ale po čase začne liezť na nervy a brzdí diskusiu racionálnu. Trvám na tom, že trolejbus tu nie je na to, aby jeho vodič ukazoval, čo ten agregát dokáže! Je na to, aby cestujúcich pohodlne a príjemne, pritom primerane rýchlo odviezol z bodu A do bodu B. Neukojení vodiči a niektorí (ako napríklad Š499.1023) toto nechápu.