Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #109559:
Upresnenie: Nizsie uvedeny prispevok plati pre konverziu autobus na trolejbus. Ak je niekde taka frekvencia, ze sa oplati uvazovat o konverzii autobus na elektricku, tak tam prichadza do uvahy aj faktor tej kopcovitosti, pretoze ta moze vystavbu elektricky znemoznit. V tom pripade by, hoci by bola frekvencia na elektricku, mal byt zavedeny trolejbus.
Reply on: bwd #109480:
A to následné prudké brzdenie tam vidíš kde?
Reply on: bwd #109478:
Niekto ho kúpil pred 40 rokmi, keď problém vlnkovitosti koľajníc pomalya ešte ani neexistoval a je vhodný na iné typy brúsenia koľajníc. Vozeň má elektrovýzbroj z vozidla MT6, značne opotrebovanú a nespoľahlivú.
Reply on: hoppusmark01 #109539:
Isteze kriterium visibility je az posledne. Dokonca by som ho vobec ani nepovazoval za kriterium. Lenze ak uz sa bavime o kriteriach, tak KOPCOVITOST linky NIE JE relevantnym kriteriom. Kriteriom prvym i poslednym je pocet spojov iduci po danom useku trasy, nic viac a nic menej. Vieme, kolko stoji vystavba kilometra trate, vieme, kolko je jej zivotnost a vieme, o kolko je trakcna elektrina na kilometer (event. miestokilometer) lacnejsia, ako trakcne palivo. Z tychto styroch premennych (ta stvrta je pocet spojov) nam lahko vyplynie, kedy trolejovat a kedy nie.
http://ekonomika.sme.sk/c/4010298/zaregistrovalo-sa-rekordne-vela-aut-skodovka-suverenna.html
(aj toto o niecom svedci)

este dodatok z clanku
"V sledovanom období zaregistrovali tiež 354 nových autobusov, čo je o 49,44 % viac, ako počas rovnakého obdobia minulého roku. Vedie značka Irisbus, ktorá má 56,78-percentný podiel, nasleduje SOR 17,23 % a ďalšie miesto obsadila značka Renault, ktorá dosiahla 5,08 % všetkých registrácií v danej kategórii."
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #109548:
"fungujúce dynamické riadenie dopravy máme v BA len na veľmi málo križovatkách"
Vymenuj, prosííím...
Prvé zatrávnené koľajisko bude na Záhradníckej
http://www.bratislavskenoviny.sk/92401/doprava/prve-zatravnene-kolajisko-bude-na-zahradnickej

Ten uzavrety zvrsok od Jegeho po Mileticovu urcite nebude preto aby tade mohli ist auta ktore potom zaparkuju na chodniku, zeee?

Ale zas chvalim zatravneny zvrsok, skoda ze nie je na celom useku.
Reply on: Ike #109553:
Moze. Ja ale hovorim o tom ze samotna trolejbusova trat velmi v tomto ohlade nepomaha 😉 BUS pruh ano, bez ohladu na to ci tam ide autobus, alebo trolejbus.
Reply on: ivanbuto #109547:

"Zlepší sa aj prejazd cez električkovú trať, ktorá bola bez semaforov." - nj, co tam po nejakych 100 ludi v elektricke co budu zdrzani

"Informácie z magistrátu hovoria, že index automobilizácie v Bratislave rastie každý rok - dnes pripadá takmer jedno auto na dvoch obyvateľov. To robí z Bratislavy jedno z najmotoristickejších miest Európy. Je to dané aj ekonomickou úrovňou obyvateľov, aj životným štýlom." - je to dane predovsetkym imbecilitou ludi na magoriate
Reply on: 810zssk #109551:
moment... trolejbus nemoze ist do buspruhu? ?
Reply on: hoppusmark01 #109538:
Preco by sa ta 99 neoplatila? Pri tom intervale sa tam trolejbus oplati, ale urcite to nie je priorita na nasledujucich X rokov.
Reply on: ivanbuto #109534:
Visibility of network moze byt funkcna u elektriciek a mozno aj BUS pruhov, pretoze moze pritiahnut ludi z aut, ktorym ukaze ze existuje rychla alternativa v podobe MHD. Ale pri trolejbusoch to podla mna fungovat nemoze..
Reply on: hoppusmark01 #109301:
Akosi nechápem, prečo by to mala byť vina vodiča ak si ty nestlačil tlačidlo.
Reply on: Valec #109548:
no tak im tam vypadlo "ne" vo vete "-budú fungovať v režime dynamického riadenia električkovej dopravy, s preferenciou jazdy električiek." je tam toho...
Reply on: ivanbuto #109547:
"Dve svetelné križovatky - Líščie nivy - Záhradnícka a Jégého - Záhradnícka, budú fungovať v režime dynamického riadenia električkovej dopravy, s preferenciou jazdy električiek."

? ? ?
Hlavne, že fungujúce dynamické riadenie dopravy máme v BA len na veľmi málo križovatkách.
Reply on: Emo #109520:
Hej, a sledovel si jazdu cez kríž na Miletičovej, kríž na Jégeho, a zbiehaciu výhybku Trnavská/Jégeho? ?
Reply on: bwd #109481:
A ukázať, čo trolejbus "dokáže" sa dá aj tak, aby to nebol zlý zážitok pre cestujúcich, aj keď samozrejme ukazovať maximálne možné zrýchlenie z 0 by asi nebolo najmúdrejšie s cestujúcimi. ?
Reply on: bwd #109481:
On písal o tom, že v Pardubiciach sa musia trolejbusuy neodôvodnene vliecť, nepísal o tom, že na trolejbuse sa má jazdiť s "raketovým rozjazom" a následne prudkým brzdením. Ty si to maniulatívne použil, aby si začal zase omieľať to, čo si omieľal minule.
Reply on: hoppusmark01 #109538:
"Ale ak by niekto chcel zatrolejovať takú linku 99, tak musí uznať, že tá linka ide v celej trase na rovine, takže sa to neoplatí.. "

Asi by si mal podniknúť turné po tých všetkých rovinatých mestách s trolejbusovými sieťami a ísť im vysvetliť ako neekonomicky robia dopravu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.