Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bwd #109402:
Aka je podla teba idealna jazdna doba na trasu napriklad Bratislava - Kosice? Podla teba maju radsej busy chodit pomalsie aby to trvalo aspon 10 hodin nech si mozes vyparit vlasy v klobuku?
Reply on: hoppusmark01 #109378:
Aha, cize nahradenie stareho autobusu novym trolejbusom je menej ekologicke ako jeho nahradenie novym autobusom? Inak pes je OK?

"mínať energiu na projektovanie a tendre a vyhadzovanie peňazí, pričom nám to prinesie trochu ekologickejšiu dopravu" - kto toto povie je absolutny ignorant.. odporucam ti ist robit na magoriat, tam tiez nikto nemysli do buducna.
Reply on: irizar #109412:
Este ma napadlo, ze proste neda sa vetrat na kazdej zastavke minutu. Proste NEDA. Ja si pomozem tak ze idem neskor zo Suhvezdnej (z Trnavskeho myta nehrozi, tam dojdem tiez +2/+3 minimalne a so skripajucimi zubami cakam kym dosiahnem vytuzenu hlasku !Cas odjezdu! - aspon ze za mnou nikdo v tu chvilu nedojde, inak by som musel ist predcasne). Ale ide tuna o to, ze jeden sofer vyrazi z konecnej -2 a druhy vyrazi presne nacas. A obaja soferi su nuteni nedodrzat grafikon - ide len o to, kto zvoli to spravne mensie zlo.
Reply on: irizar #109412:
Svata pravda. Tam je problem to, ze z Povraznickej na STU dostanes minutu, z STU na 1. maja takisto minutu no a na zaver na Zochovej takisto minutu. To znaci ze mas fajnove +3. Ja si myslim ze tieto prazdniny jednoznacne ukazali a ukazuju ze treba spravit novy grafikon pre prazdninovy rezim. Nie je to rozhodne "koser". Aj ked to bude pridana robota, ale nieco s tym proste treba spravit.
Reply on: bwd #109417:
Nie Ty, myslel som to obrazne. ? Ide o to, že ťažko zostaviť dobrý cestovný poriadok, keď (ako som povedal) jeden deň má zápcha 300 metrov, druhý deň 500 a tretí nie je vôbec. A tie dĺžky sa nemusia opakovať pravidelne v tom istom poradí.
Reply on: bwd #109418:
No Ty si písal o tom, že vo Viedni sa jazdí ležérne a pohodlne (myslím aj v starších príspevkoch). A že v Bratislave sa jazdí rýchlo a cestujúci padajú pri zrýchľovaní/spomaľovaní na zem. Ja som tým chcel povedať, že oba tieto extrémy sa dajú (aspoň čiastočne) skĺbiť. Dá sa jazdiť pohodlne bez padania a pritom rýchlo.
Niečo špeciálne napísané pre istého nemenovaného obyvateľa mesta Wien/Viedeň/Vienna/Bécs: http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6000 Môžeme sa vo Viedni tešiť na rovnako upišťané električky ako u nás. ?
Reply on: Emo #109415:
"Nemýľ si pojmy "plynulo" a "rýchlo". Dá sa jazdiť plynulo aj rýchlo súčasne."

Prečo si myslíš, že si tie pojmy mýlim? Akosi ti nerozumiem. Vieš, na čo reaguješ?
Reply on: Emo #109416:
"To máš trošku problém..."

Ja? Nemám žiadny problém. Problém majú tí, ktorí sú zodpovední za tvorbu cestovných poriadkov. Druhá vec je, že to asi nevedia, ak je to tak, ako píšete. Aj tie zápchy sa opakujú s určitou pravidelnosťou.
Reply on: bwd #109408:
"Samozrejme tam, kde sa dajú očakávať v premávke zápchy, musí zohľadňovať aj túto možnosť."

To máš trošku problém. Zápcha máva každý deň inú dĺžku a keď motyka vystrelí, nie je vôbec.
Reply on: bwd #109402:
Nemýľ si pojmy "plynulo" a "rýchlo". Dá sa jazdiť plynulo aj rýchlo súčasne.
Reply on: Papyr #109370:
Ale keď si vezmeme tie Dlhé Diely, tak ľudia aj predtým vedeli, že tam premáva MHD.
Reply on: Ámos #109363:
"Dokaz moze byt hadam aj nase DD, kde kratasy busy nahradili klbaky trofle a su rovnako narvate ako tie kratasy."

Nezmysel! Keby tam dali kĺbové busy, výsledok by bol ten istý.
Ike: 39 cez vikendy je este horsia. Suchtal som sa styridsiatkou, schvalne chytal cervene, cakal na ludi dobiehajucich pol bloku a aj tak som na Zochovu vzdy prisiel v predstihu...
Reply on: bwd #109409:
Ale ja nikde netvrdím, že chcem bratislavskú rýchlu jazdu. Ja by som práve bral tú salzburgskú. Aj rozmýšľam ktorú linku ti odporučiť, ale ono je to asi jedno. Možno tak L2 smerom na Letisko, prípadne L3 (alebo ešte lepšie L7) smer Salzburg Süd.
Reply on: Valec #109407:
"Viezol si sa už niekedy trolejbusom v Salzburgu?"
Nie, vždy som tam bol autom, ale nabudúce môžem vyskúšať. Pochybujem však, že v Salzburgu padajú pri rozjazde cestujúci na zem, alebo do sedadiel, ako v Bratislave.
Reply on: Vladimír #109405:
"...je ale opačný extrém..."

Nehovorím o extrémoch, ale o tom, že chronometráž má byť spravená tak, aby k tým extrémom nedochádzalo. Samozrejme tam, kde sa dajú očakávať v premávke zápchy, musí zohľadňovať aj túto možnosť.

Ja hovorím o tom, že v Bratislave každý naháňa čas, čím stúpa nervozita, jazdí sa hekticky, zbytočné "raketové rozjazdy" trolejbusov s následným prudkým brzdením, ktoré niektorí Š... schvaľujú k tomu chaosu prispievajú. Je zaujímavé, že aj v Bratislave som už veľakrát s niektorými vodičmi zažil pokojnú a v rámci daných podmienok príjemnú jazdu, bez "raketových rozjazdov" a brzdení, bez naháňania cestujúcich vyzváňaním na zastávkach, pri tej istej chronometráži a dopravnej zaťaženosti, ako s inými vodičmi, ktorí napriek "raketovým rozjazdom" stále nestíhali.
Reply on: bwd #109402:
Viezol si sa už niekedy trolejbusom v Salzburgu? Tam ti vodič pekne ukáže "čo ten agregát dokáže" ale zároveň nemusí "po pár metroch zase divoko brzdiť, pričom cestujúci majú vo vozidle problém udržať". Tam sa jazdí svižne a pritom bezpečne. A presne toto od jazdy trolejbusom očakávam.
Reply on: Vladimír #109405:
zavsetko hovori L21 na useky medzi Stefana Kralika a Mokrohajska... v lete je to dost otrava trepat sa 50kmh na ceste kde to autobus moze bezpecne rozbehnut na 80kmh

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.