COLOR: Som zvedavy, ze dokedy sa "celosietova" elektricenka bude volat celosietova...
Pre 3. pasmo akosi platit nebude...
kristof: No mozno po predlzeni 53ky do Grobu nam tu zacne jazdit dajme tomu 82ka az do Wolfstahlu
s.c.: Co sa tyka kosickeho clanku, tak to je este daleko, lebo na november je prichystanych uz niekolko clankov z inych ceskych a slovenskych miest.

kristof: No mozno po predlzeni 53ky do Grobu nam tu zacne jazdit dajme tomu 82ka az do Wolfstahlu

s.c.: Co sa tyka kosickeho clanku, tak to je este daleko, lebo na november je prichystanych uz niekolko clankov z inych ceskych a slovenskych miest.
busmechanik
Všeobecne:
He, ja som dokonca zažila štúdiu, ktorá mala byť na princípe plynových bômb na streche a naftovej nádrže na obvyklom mieste, s prepínačom vovnútri, kde sa mal naftový pohon používať na prevádzku na periférii a plynový po centre mesta Hmmm..neviem si realizáciu dosť dobre predstaviť-mohlo to v praxi fungovať? A ak áno, aký druh plynu sa na to mal používať-CNG asi nie...hmmm...
ADD Z. Plynak verzus nafta v jednom voze neide do kopy.CNG je zalozene na principe zazihoveho motora a naftovy je predsa vznetovy.ide tam o ine Hlavy valcov, a nepouziva sa tam vysokotlakova vstrekovacia sustava ako pri naftovych motoroch.Plynak potrebuje mat sviecku aby sa vytvoril vybuch a zabezbecil cyklus motora.Naftak ma zhaviacu sviecku a ta ma za ulohu zahrievat naftu na 70 stup celzia aby mohlo dojst k vznieteniu nafty.ale to zas zavisi ci ide o priamy alebo nepriami vstrek.Cize jednoduchoi povedane neni to realne.
ADD kosicke plynaky:Unika plyn z kadial pride.Esteticky vyzera perfektne.Ci interier i exterier.Nema ziadneho dracika ale euro nater.Tak ako kazdy voz u nas v KE.Irisbusy vyzeraju tiez velmi dobre zatial su len tri ale este pridu dalsie 3 do konca novembra.