Reply on: fanatikmhd #108085:
- čistenie nápisov od fixiek je ročná nákladová položka 200-300 miliónov ročne? Neverím!
- ak vo vozidle nebude sedieť vodič, cestujúci nepôjdu nikam, lebo ich nebude mať kto odviezť. Ak MHD nebude mať cestujúcich, vodič tiež nepôjde nikam, pretože dostane výpoveď, nakoľko nebude mať koho voziť

Re #108089 fanatikmhd:
Akých smiešnych 14 Sk? Tie milióny z magistrátu si kde vynechal? Sa tváriš ako keby mal DPB za jedného cestujúceho príjem len štrnásť korún.
Re #108097 Valec: Chceš tým povedať, že v hlavnom meste je 14 Sk výškou ekonomického cestovného?
tr3mp
- Dunaj robí za Starým mostom mierny oblúk doprava, pri pohľade z Nového mosta je oblúk Mosta Apollo krásne v predĺžení rieky, ak by bol od brehu k brehu, bol by z tohto pohľadu "za rohom"
- oblúk od brehu k brehu by si žiadal upravenú technológiu výstavby, keďže mostovka by sa nedala naplaviť až tesne k brehu (na pravej strane je plytšia voda). Územný plán zóny pre pravý breh naviac uvažuje s rozšírením Dunaja o jedno mostné pole. Ak sa toto realizuje, bol by si tam, kde na začiatku, keďže jeden oblúk by končil na pilieri vo vode
Nezabudni na dôvod(y), prečo je súčasné umiestnenie oblúku zlé.