Caute,
mozno niekto viete, ze kazdy den posledne dve lanovky na linke 202, ktore odchadzaju z konecnej Cilizka o 23:06 a 23:26 idu len po zastavku Cintorinska a potom pokracuju bez cestujucich do vozovne Hrobonova (cez Hodzovo nam.). Napadlo ma, ze by bolo celkom logicke, keby tieto dve isli az po Hodzovo namestie s cestujucimi, kde je nasledne mozne prestupit na nocne spoje. Tiez ma udivuje, ze posledna elektricka na linke 8 z Astronomickej(odchod 23:35) prichadza na hlavnu stanicu cca 2 minuty potom, co odtial zmiznu nocaky. Da sa to stihnut len vtedy, ked ju soferuje nejaky kamikadze co riskuje, ze sa ocitne v hlaseni...
Uz som o tomto konkretne hovoril asi pred pol rokom s nejakym Ing.Zikom z DPB co ma na starosti grafikony a povedal, ze sa to tam pokusi nejak posunut, ale odvolaval sa na to, ze ta elektricka nemoze ist z Astronomickej skorej lebo "namerane casy" (prechod otociskom, kontrola brzd, etc. - vsetko co ziaden vodic nikdy nerobi - zo skusenosti viem, ze tam ta 8cka stoji vyse 5 minut a vodic sa pozera z okna). Dalsia zarazajuca vec je, ze posledny trolejbus na linke 208 z Cintorina Ruzinov, ktory ma odchod 23:37, ide po Hodzovo nam. a dalej ako NV 516 prijde na Hodzovo asi tiez zhruba 2-3 min. potom co zmiznu nocaky...
Bratislavska nocna doprava je uplne hrozna, ale aspon keby sa snazili nejak nadviazat z konciacich dennych na nocne..................
Inac mozno by bola zaujimava anketa znenia:
"Ste za to, aby linka 78 premavala aj cez vikend ?"
mozno niekto viete, ze kazdy den posledne dve lanovky na linke 202, ktore odchadzaju z konecnej Cilizka o 23:06 a 23:26 idu len po zastavku Cintorinska a potom pokracuju bez cestujucich do vozovne Hrobonova (cez Hodzovo nam.). Napadlo ma, ze by bolo celkom logicke, keby tieto dve isli az po Hodzovo namestie s cestujucimi, kde je nasledne mozne prestupit na nocne spoje. Tiez ma udivuje, ze posledna elektricka na linke 8 z Astronomickej(odchod 23:35) prichadza na hlavnu stanicu cca 2 minuty potom, co odtial zmiznu nocaky. Da sa to stihnut len vtedy, ked ju soferuje nejaky kamikadze co riskuje, ze sa ocitne v hlaseni...
Uz som o tomto konkretne hovoril asi pred pol rokom s nejakym Ing.Zikom z DPB co ma na starosti grafikony a povedal, ze sa to tam pokusi nejak posunut, ale odvolaval sa na to, ze ta elektricka nemoze ist z Astronomickej skorej lebo "namerane casy" (prechod otociskom, kontrola brzd, etc. - vsetko co ziaden vodic nikdy nerobi - zo skusenosti viem, ze tam ta 8cka stoji vyse 5 minut a vodic sa pozera z okna). Dalsia zarazajuca vec je, ze posledny trolejbus na linke 208 z Cintorina Ruzinov, ktory ma odchod 23:37, ide po Hodzovo nam. a dalej ako NV 516 prijde na Hodzovo asi tiez zhruba 2-3 min. potom co zmiznu nocaky...
Bratislavska nocna doprava je uplne hrozna, ale aspon keby sa snazili nejak nadviazat z konciacich dennych na nocne..................
Inac mozno by bola zaujimava anketa znenia:
"Ste za to, aby linka 78 premavala aj cez vikend ?"
Peter P.
Juro - nemáš pravdu, lebo bývalé depo Nivy neslúži ako garáž smetiarských áut, ale ako dieľňa pre vozidlá OLO,a.s. a Technických služieb.
d3ko - popis vlečiek z Nív Ti dám pri osobnom stretnutí. Možem dať aj foto.
Tr3mp - sólo T6A5 jazdili asi rok. Išlo o vozidlá 7903, 7904, 7909/prvá reklama na nových vozoch-WEST/ a 7917. pravidelne premávali na linke č.9.
KLF - ak máš na mysli vodiča 7748-47 na linke č.1 v Tvojom príspevku č.983, márna je snaha Tvoja. Ak tam sedel taký nízky a fúzatý mužík, tak na toho bolo podaných sťažností, skoro ako na Mareka R. . Škoda však, že ešte neviviedol žiadnu vážnosť, aby ho mohli stiahňuť z voza dolu.
Výluka pri tuneli bude 6.4.-9.4.2001. Cieĺom je smerová úprava koĺajového odbočenia tunel-dunajské nábrežie. Takže sa možno po 4 rokoch dočkáme pravidelnej linky cez tunel. Linky 5 a 9 budú obojsmerne presmerované cez Námestie SNP, Jesenského a nábrežie.