Inak... komu dava krizovatka v karlovke pri obratisku preferenciu o desiatej vecer ? Isiel som z Dubravky, prazdne obratisko, ved uz ziadna denna linka nechodi a bac ho, stojime si na cervenej... ? Kapitola sama o sebe je potreba tych semaforov cez vikendy... Jediny problem vzdy vznikal v rannej spicke... a isto nemusim hovorit, ze sa problemy len zhorsili... Kedy sa uz konecne vys*ru na Siemens, ktory inteligentne krizovatky proste robit nevie ?
okrem toho teraz, keď sa zrušil tender na prenájom NP autobusov, mohla to byť dobrá príležitosť dať tie peniaze dokopy (170mil.+70mil.za Vrakosy), a vyhlásiť spoločný tender na 20 sólo + 7 kĺbových autobusov.. a mohli sme mať do konca roku 27 nových autobusov od jedného výrobcu a prekonal by sa tak čas, kým sa vyhlási a začne bežať tender na tých 16 (či 240) autobusov..
a stavím sa, že ani tieto CNG vrakosy nebudú mať ani len klímu pre vodičov, takže vodiči budú naštvaní a spotení, a úmerný k tomu bude aj štýl ich jazdy.. ?
Chápem, že za všetky tieto rekonštrukcie (všetkých trakcíí) sa môžeme poďakovať hlavne bývalému vedeniu DPB, ale myslel som si, že nové vedenie už bude rozumnejšie a nebude v tom pokračovať.. A myslel som si zle.. ďalší tender na rekonštrukciu K2 a ďalší tender na Vrakosy..
Tieto tendere si už mohli odpustiť, minimálne u autobusov sú rekonštrukcie totálne nerentabilné..
Veď si zoberme, koľko rokov vydrží rekonštruovaná CNG vrakosa, a koľko fungl nový autobus.. Odpoveď: dvojnásobok rokov ako Vrakosa.. Takže síce za Vrakosy zaplatíme len polovicu toho čo za nový autobus, ale máme aj o polovicu nižšiu životnosť.. K tomu sa ešte pridá NEklimatizácia a extrémne vysoká podlaha, a zistíme, že tie Vrakosy nás vyšli oveľa drahšie ako nové autobusy..
?
naco nam su klimatizovane autobusy... ved to vobec nie je standard v dnesnej dobe... pekne 20 rocne karaosy na CNG nam treba... to si hned kazdy clovek povie "aaach kaslem na svoj klimatizovany automobil, idem karosou, hned mi to zlepsi naladu"... necudujme sa ze mame upchate ulice...
?
Re #106376 810zssk: v rámci konšpiračných teórií by som to považoval za sabotáž DPB, aby ľudia nevedeli, aké množstvo kĺbových busov chýba podniku... ?
neviem, či to tu už bolo, aly vyšlo to oficiálne iba 19.06., takže:
Modernizácia a prestavba na pohon CNG 14 ks autobusov KAROSA B 741.
Zmluva o dielo č. 54/2008.
Dátum uzatvorenia zmluvy 2. 6. 2008.
Počet prijatých ponúk 1.
Názov a adresa dodávateľa, ktorý získal zákazku
ZLINER, s. r. o., Třída T. Bati 283, 761 12 Zlín, Česká republika, Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky - hodnota bez DPH: 70 000 000. Mena: SKK.
Celková konečná hodnota zákazky - hodnota bez DPH: 69 489 700. Mena: SKK.
Hodnota za: 12 mesiacov.
K vypadku webu - zial na serveri odisiel disk a aj jeho mirror, preto som nahodil tyzden staru zalohu. Vsetko podstatne uz slape, prispevky z DF fora zrejme budu zrekonstruovane na zaklade notifikacnych mailov (doda BEUS). Mozno zajtra sa vratia spat aj fotky 6704 s reklamou.
Mne to pripada tak ze proste databaza zmizla (preto spociatku web nesiel), potom sa nahodila nejaka stara (preto neaktualne udaje) a teraz posledna zachovana, asi z pred tyzdna.. ale to je len predpoklad..
Pomaly bude rok čo žijem v BA. Na začiatku som si myslela, že si nezapamätám ani jeden spoj, všetky tie čísla - ale mojou naj naj stránkou sa stala stránka Imhd.sk - zbožňujem fotky starých autobusov, električiek, trolejbusov. Každý den si pozerám nové fotky. Cistá haluzzzzzzzzzz, super ? ☺ ?
Nebolo tak myslené,že forum imhd.sk je na h....,ale fungovanie mhd,ako v meste..Tu sa človek čosi opýta a hned sa tu niekto urazí..Neviem,či si všetci,teda prevažná väčšina tu myslí,že zožrali celú múdrosť sveta ohladom dopravy!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
igi151