Reply on: hoppusmark01 #106080:
Ano, ale napr. uz samotne usporiadanie 15m nizkopodlazneho busu (a ver tomu ze tie 2 napravy zaberaju mrte miesta), samotne moznosti rozlozenia sedaciek dost obmedzuju! Jednoducho od "strednych" dveri dozadu to inak ako 2+2 na sedenie nejde.
asi 1,5 minuty a potom sme sa pohli...
? ? Vidieť, že o viedenskej doprave asi prehľad veľmi nemáš... V úseku Taborstrasse - Stadion je električková linka 21 metrom U2 nahradená len čiastočne, keďže dochádzková vzdialenosť k staniciam sa zväčšila. Ale dobre, to by nebol problém, horšie je ale to, že v úseku Stadion - Praterkai bola električka nahradená nie metrom, ale autobusmi (a premávajú tam článkové autobusy, ktoré jazdia naozaj dosť plné)! Okrem toho v tomto úseku možno očakávať v súvislosti so zrušením tramvajovej trate degradáciu územia. Bezdôvodne zrušili trať, ktorej nič nebolo. Keď už silou mocou nechceli, aby viedla električka súbežne s metrom, mohli trať Elderschplatz - Praterstern ponechať ako manipulačnú (využiť by sa dala napr. pri výpadku metra) a naopak úsek Praterkai - Elderschplatz, ktorý s metrom viac-menej nie je súbežný, predĺžiť pozdĺž Dunaja až k Stadtbahnu U6 na Handelskai. Vzniklo by tým perfektné rýchle prepojenie Praterkai - Handelskai (prepojenie S-Bahnov medzi sebou a S-Bahnu so Stadtbahnom U6) a nahradila by sa ekologickou formou dopravy vyťažená autobusová linka 11A. Oni však radšej zrušia trať, vyradia zopár starých E1 a c3 a nahradia ich "ekologickými" autobusmi. Toľko môj postoj k tomu, ako by sme si mali brať príklad z Viedne.
hoppusmark01