ale chod niekam. pisal som o tom zalozaku co mame v BA a skosil som si ho plny. kde pisem o vsetkych Manoch. Ved doplnit ma mozes, ale co hned taky utok?
tak ale veď MAN LIONS CITY existuje aj v 12-metrovej, a 18-metrovej verzii, dokonca aj v 19-metrovej a 20-metrovej verzii.
No a v 18-metrovej ziadna dlha ulicka nie je..
Okrem toho rovnaka uzka dlha ulicka je aj v 15m Solarise..
A stevo to napisal tak, ze vsetky MANy su zle, lebo su 15-metrove, a maju uzku ulicku.. ?
"čo tak na to obdobie uzavrieť Starý most pre IGK?"
Lenže čo ak by počas tohto obdobia zmizli zápchy z uvedeného úseku (ako sa to stalo počas poslednej uzávierky mosta počas havárie lode)? Veď by to bol dôkaz o tom, že preferencia MHD voči IAD môže mnohé problémy riešiť za zlomok nákladov?! ?
Ano, ale napr. uz samotne usporiadanie 15m nizkopodlazneho busu (a ver tomu ze tie 2 napravy zaberaju mrte miesta), samotne moznosti rozlozenia sedaciek dost obmedzuju! Jednoducho od "strednych" dveri dozadu to inak ako 2+2 na sedenie nejde.
Pri sedačkách si vždy môžeš vybrať, koľko ich chceš.. ak chceš menej sedačiek a viac miesta na státie, tak ti taký autobus bez problémov vyrobia.. aj Man Lions City..
no, ten Man Lions by som do Ba nechcel, pretoze nieje stavany na 5 ludi na m2, ale tak, ze vacsina sedi.
isiel som s nim na 83 a to bolo dost zle. hlavne ta uzka ulicka. a klima vypnuta a teplo jak v 20 rocnych busoch bez klimy.
Samozrejme, tak, ako sme kedysi nasledovali/museli nasledovat ZSSR, lebo bol bezchybny a najlepsi, teraz rovnako bezhlavo nasledujme Rakusko, lebo je bezchybne, najlepsie a kazde ich rozhodnutie je spravne. ?
Pekné foto z Autotec-u ?
Do BA by som vybral SU 18 ... (byť na mne ? ) Sor 18 síce prešiel pekným faceliftom, ale stále bude mať u mňa nálepku "hrkalky".
Po 17h smer peetrzka to vyzeralo v pohode, normalna klasicka zapcha, nic mimoriadne, tak na 2-3min. Ale rano to bolo hotove peklo, tak ako aj dnes. Auta stali v smere z Petrzky uz pri TPD. Cesta busom na ASMN tak 30min.
vcera som mal cest vyskusat si tu druhu fazu "preferencie".
Isiel som v 12ke, nikde nikto (rozumej ziadne auta, ani eliny vychadzajuce a vchadzajuce do obratiska)... dojdeme k semaforu a stojime asi 1,5 minuty a potom sme sa pohli...
Dalej som ratal prejazd krizovatkami Molecova a Devinska s nastupom a vystupom na Molecke...
Trvalo to 5,5 minuty
takto dobre nastavenu preferenciu som este nevidel... V takto skvelom meste
nemyslel som krizovatku Dellu, ale tú ďalšiu v poradí - tam je to bez šipiek a práve tú zabudli spomenúť ?
Re #106024 810zssk: presne tak. teraz je vidieť, aké sú električky vlastne nebezpečné, taký ľahký vlak by určite nezbrzdil dopravu ?
Re #106025 Lubomir: aspoň nebude treba kupovať nové busy, keď chcú prepravovať iba spokojných...
Re #106026 Mike: veď nosí v batohu vlastnú klimatizáciu a zabudol ju vypnúť ?
Re #106047 Majo: podľa mňa to nakoniec dopadne tak, že sa bude hrať v Ružinove, alebo druhá alt. presunú termín na zimu (ale musí mrznúť) a bude sa hrať na Draždiaku, prípadne Štrkovci... alebo radšej prepusťme termín '11 Maďarom a vezmime od nich nejaký 2040...
To je typické "záhradnícke" myslenie. Len bezohľadný záhradník si môže myslieť, že linka U2 dokáže nahradit starú dobrú 21! Pri takomto myslení by bolo najlepšie, keby bola jedna zastávka na jednom konci mesta a druhá na druhom medzi nimi nič. Vlčáci predsa majú nohy, no nie? V Bratislave to už pomaly realizujú...
Linie 21:
# Praterstern S U (ÖBB Regionalverkehr, S-Bahn Stammstrecke, U1, O, 5, 80A)
# Venediger Au
# Perspektivstraße
# Messeplatz (Ans.-Z.: Prater Messezentrum)
# Elderschplatz (11A)
# Offenbachgasse
# Pensionisten-Wohnhaus Prater
# Meiereistraße (84A, 80B)
# Stadion (Stadion/Engerthstraße beim VOR)
Linie U2:
# Praterstern (ÖBB Regionalverkehr, S-Bahn, U1, O, 5, 80A)
# Messe-Prater
# Krieau (11A, 80B)
# Stadion (77A, 84A, 80B)
Že Ťa huba nebolí ? ? Vidieť, že o viedenskej doprave asi prehľad veľmi nemáš... V úseku Taborstrasse - Stadion je električková linka 21 metrom U2 nahradená len čiastočne, keďže dochádzková vzdialenosť k staniciam sa zväčšila. Ale dobre, to by nebol problém, horšie je ale to, že v úseku Stadion - Praterkai bola električka nahradená nie metrom, ale autobusmi (a premávajú tam článkové autobusy, ktoré jazdia naozaj dosť plné)! Okrem toho v tomto úseku možno očakávať v súvislosti so zrušením tramvajovej trate degradáciu územia. Bezdôvodne zrušili trať, ktorej nič nebolo. Keď už silou mocou nechceli, aby viedla električka súbežne s metrom, mohli trať Elderschplatz - Praterstern ponechať ako manipulačnú (využiť by sa dala napr. pri výpadku metra) a naopak úsek Praterkai - Elderschplatz, ktorý s metrom viac-menej nie je súbežný, predĺžiť pozdĺž Dunaja až k Stadtbahnu U6 na Handelskai. Vzniklo by tým perfektné rýchle prepojenie Praterkai - Handelskai (prepojenie S-Bahnov medzi sebou a S-Bahnu so Stadtbahnom U6) a nahradila by sa ekologickou formou dopravy vyťažená autobusová linka 11A. Oni však radšej zrušia trať, vyradia zopár starých E1 a c3 a nahradia ich "ekologickými" autobusmi. Toľko môj postoj k tomu, ako by sme si mali brať príklad z Viedne.
Re #106066 hoppusmark01: Ak by o tú električku na Praterkai nebol záujem so strany obyvateľov Viedne, prečo by potom vznikala obrovská petícia za jej zachovanie? Myslíš, že tie tisíce ľudí, čo ju podpísali, boli všetko šotouši?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd
To je typické "záhradnícke" myslenie. Len bezohľadný záhradník si môže myslieť, že linka U2 dokáže nahradit starú dobrú 21! Pri takomto myslení by bolo najlepšie, keby bola jedna zastávka na jednom konci mesta a druhá na druhom medzi nimi nič. Vlčáci predsa majú nohy, no nie? V Bratislave to už pomaly realizujú...
Linie 21:
# Praterstern S U (ÖBB Regionalverkehr, S-Bahn Stammstrecke, U1, O, 5, 80A)
# Venediger Au
# Perspektivstraße
# Messeplatz (Ans.-Z.: Prater Messezentrum)
# Elderschplatz (11A)
# Offenbachgasse
# Pensionisten-Wohnhaus Prater
# Meiereistraße (84A, 80B)
# Stadion (Stadion/Engerthstraße beim VOR)
Linie U2:
# Praterstern (ÖBB Regionalverkehr, S-Bahn, U1, O, 5, 80A)
# Messe-Prater
# Krieau (11A, 80B)
# Stadion (77A, 84A, 80B)