http://bratislava.sme.sk/c/3917269/Nove-semafory-zhasli.html
vcera som mal cest vyskusat si tu druhu fazu "preferencie".
Isiel som v 12ke, nikde nikto (rozumej ziadne auta, ani eliny vychadzajuce a vchadzajuce do obratiska)... dojdeme k semaforu a stojime
asi 1,5 minuty a potom sme sa pohli...
Dalej som ratal prejazd krizovatkami Molecova a Devinska s nastupom a vystupom na Molecke...
Trvalo to 5,5 minuty
takto dobre nastavenu preferenciu som este nevidel... V takto skvelom meste
vcera som mal cest vyskusat si tu druhu fazu "preferencie".
Isiel som v 12ke, nikde nikto (rozumej ziadne auta, ani eliny vychadzajuce a vchadzajuce do obratiska)... dojdeme k semaforu a stojime
asi 1,5 minuty a potom sme sa pohli...Dalej som ratal prejazd krizovatkami Molecova a Devinska s nastupom a vystupom na Molecke...
Trvalo to 5,5 minuty

takto dobre nastavenu preferenciu som este nevidel... V takto skvelom meste
? ? Vidieť, že o viedenskej doprave asi prehľad veľmi nemáš... V úseku Taborstrasse - Stadion je električková linka 21 metrom U2 nahradená len čiastočne, keďže dochádzková vzdialenosť k staniciam sa zväčšila. Ale dobre, to by nebol problém, horšie je ale to, že v úseku Stadion - Praterkai bola električka nahradená nie metrom, ale autobusmi (a premávajú tam článkové autobusy, ktoré jazdia naozaj dosť plné)! Okrem toho v tomto úseku možno očakávať v súvislosti so zrušením tramvajovej trate degradáciu územia. Bezdôvodne zrušili trať, ktorej nič nebolo. Keď už silou mocou nechceli, aby viedla električka súbežne s metrom, mohli trať Elderschplatz - Praterstern ponechať ako manipulačnú (využiť by sa dala napr. pri výpadku metra) a naopak úsek Praterkai - Elderschplatz, ktorý s metrom viac-menej nie je súbežný, predĺžiť pozdĺž Dunaja až k Stadtbahnu U6 na Handelskai. Vzniklo by tým perfektné rýchle prepojenie Praterkai - Handelskai (prepojenie S-Bahnov medzi sebou a S-Bahnu so Stadtbahnom U6) a nahradila by sa ekologickou formou dopravy vyťažená autobusová linka 11A. Oni však radšej zrušia trať, vyradia zopár starých E1 a c3 a nahradia ich "ekologickými" autobusmi. Toľko môj postoj k tomu, ako by sme si mali brať príklad z Viedne.
Valec
Re #106051 810zssk: V Bratislave doprava skolabuje, aj keď sa žiadne majstrovstvá organizovať nebudú. A vôbec by som sa nečudoval, keby to bolo skôr ako v roku 2011. Kedy že sa to má dokončiť bujará výstavba v lokalite Mlynských nív?
Re #106054 Max: Stačí v smajlíkovi #vomit# vymeniť jednu hlavičku za BA-logo. ?