Turbo: Ja som proti celoplosnym reklamam a proti reklamam vobec. Napriklad ked bola reklama na tarabanku, tak to strhli, a doteraz maju niektore trolejbusy cierny stvorcek pri dverach...
Turbo: Asi preto, ze su drahe. pamatas na stare zlate casy, ked boli celoplosaky ako Minolta ? Tie boli pekne... Ale ja by som mozno aj privital vsetky vozy v unifikovanej farbe, ako to bolo za komancov a s tym istym farebnym prevedenim. Dokonca 14Tr by som dal do farieb 14tr01, cize ako boli vozy 61-63.
Juro: Heh, to moju kartu zase 95% revizorov nevie precitat. Zevraj je poskodena. Jeden revizor mi doporucil, aby som ju menej varil v polievke, lebo vraj ked sa elektricenka vari v polievke, nici sa tym karta (o tom nepochybujem). A raz kvoli tomu volali niekde na centralu a zistovali si platnost podla rodneho cisla.
Ja by som tak natrel trolejbusy s vynimkou 15TrM a tych 14Tr, ktore budu po modernizacii - teda generalka + vymena MG za staticky menic a pod. Ale nie na vsekty vozy. Aj tak by som privital najma viac reklam. Aj na K2S (celoplosne) a trolejbusoch. Preco ich mame tak malo . V Prahe maju take pekne celoplosne reklamy, preco nemame aj v BA take? A nie iba na tramvajach, ale aj dratolezoch a gumokoloch...
Vcera som si bol overit do kedy mi plati elektricenka (kupon) a po prilozeni k domyselnemu zariadeniu v predajni v podchode na Hodzovom namesti som zistil ze az do 5.12.2006. Tato informacia ma velmi potesila a dakujem DPB za tu to milu spravu. Uz ani krive slovo na DPB.
Nie je to az taka blbost. Teda konkretne linka 12 a 14. Aspon je rovnomerne vyuzitie kapacity, lebo linka 12 su supravy a na 14-tke premavaju kacice. Keby bola linka 12 na povodnej trase so supravami, tak by bola nerovnomerne vytazena (z Ruzinova by sa vozilo viac "vzduchu"), keby na nej boli kachny, tak by bola Dubravka a Karlovka slabo obsluzena (prepchate vozy). Ako je to u autobusov neviem, ale mam pocit, ze niektore linky sa naozaj zbytocne rozsekavali, lebo na dvoch kratsich linkach je v koncnom dosledku viac vozov ako na jednej dlhej. Navyse tie "zbytocne rozseknute" linky byvaju casto s rovnakymi vozidlami a podobnym intervalom.
1408 je velmi pekny...
Tarozdelena 12ka je blbost. Napriklad keby nebola rozdelena, tak by som sadostal do dubravky bez prestupu. To iste plati o linke 34. Aj tou by som sa dostal bez prestupu do Dubravky. Lenze DPB musel rozdelit obidve linky ako u debilov. Vsak aj ich nieto raz rozdeli.
Ano, tak to bolo. Vsak preto vznikla linka 14 a linka 12 sa rozdelila na linky 12 a 14. Lebo pocas rekonstrukcie Kamenneho nam. si ludia zvykli ist zo Safka do Dubravky. Preto DPB linku 12 skratil natrvalo a zriadil linku 14. Ja to iba odobrujem, ale niekedy nie je zabezpeceny dobry prestup medzi linkami 12 a 14 na Safarikovom nam. resp. na Jesenskeho ulici. Na Jesenskeho by to ani nevadlio, lebo je tam aj linka 4 ktora ide aspon po Karlovku, ale ked na Safku chcem prestupit na 14-tku a ta mi zrovna ujde, tak mam smolu. Ista nahrada je linka 50, ale to plati iba pre Mileticku az cast Ruzinova.
Ad X12: Kedysi jazdila linka 12 z Ružinova cez Špitálsku, Jesenského (T)/Šafárikovo nám. (S) do Dúbravky. Pokiaľ sa pamätám, počas prestavby trate na Kamennom námestí jazdila 12 v dnešnej trase a X12 v trase Ružinov-Špitálska-Námestie SNP-Obchodná-Ružinov. Po skončení výluky bola prečíslovaná na 14 a presmerovaná na dnešnú trasu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Juro