Reply on: ivanbuto #105094:
vobec nie .. to je vec praktickeho pristupu ..vec nezmyselnej dopravnej politiky je, ze bratislava nema dopravny generel .. velke kvantum stavebnych uzaver este zo 70tych rokoch pre dolezite dopravne stavby bolo zrusenych a zastavanych niecim cim sa efektivne rusi moznost zmenit tieto veci ..
potom su tu extremy typu, ze mesto vyhodi z uz schvaleneho projektu dialnice zatrolejovanie, alebo MUK saratovska . . dalej si rozsiri z vlastnych penazi relativne nepotrebne harmnicovu ..
v pripade velkych stavieb v zone pribinova/chalupkova neriesi s investormi podzmenu elektricku ...
pri projekte filialka mesto absoutne nespolupracuje, nema viziu nic . ..
tomu ja hovorim nezodpovedna dopravna politika ..
aquila
a prave v CMO by som zakopal elektricku pod zem, v sirsej miere vylucil IAD, rozsiril pesie zony.
si este spominam, ako ma tu vela ludi kritizovalo za to, ked som hovoril, ze posledny problem odrezat namestie SNP od kamenneho a nechat prejazd len pre elektricky, tym sa rapidne znizi IAD v centre ..
co sa tyka tej MUK, vobec by nemusela byt cela nad zemou, radsej nech je ciastocne aj pod zemou .. staci si pozriet ako riesia taketo veci i len v blizkom brne a napriklad tunely dobrovskeho ..
BA sa nemusi ani k viedni pozerat, staci keby u nas MHD fungovala aspon ako v brne a aj projekty sa planovali aspon ako v brne...
vid napriklad aj na tej mapke ako sa pocitalo s MUK apollo/landererova/pristavna/chalupkova ..
a nehovoriac o veciach typu MUK molecova AJ s trolejbusami ..