Reply on: ivanbuto #104730:
Tak premýšľam, či má ešte vôbec zmysel za týchto okolností stavať električku do Petržalky. Na každom konci mosta budú kolízne body (keďže električka má byť umne vedená v strede, budú ju musieť na petržalskej strane autá idúce do centra križovať - či už pôjdu od Farského, alebo od Krasovského). Na Šafku sa bude zdržiavať, pretože cyklus križovatky sa ešte skomplikuje ďalšou fázou - lebo zelená pre električky z mosta na Štúrovu a naopak sa bije so všetkými súčasnými fázami a tak to zostane aj po prípadnom zrušení busov na Šafku. A o upokojovaní Štúrovej nebude už ani reči. Kam sa tam vlastne napchá koľaj v smere do Petržalky? Posunie sa súčasná koľaj opačného smeru k chodníku a do Petržalky sa bude jazdiť po jej mieste?
Max
Pri dostatocnom a hlavne pravidelnom intervale a za predpokladu, ze ceny listkov nebude nejako dramaticky rast, povazujem toto spojenie za dobry krok, a dufam v buduce rozsirenie BID aj do dalsich rakuskych prihranicnych obci!
A to ze MHD v BA nefunguje tak ako by mala a asi ani nikdy nebude, to je vec druha, ale co sa tohto problemu tyka, pricina bude zrejme niekde inde.