Na Šafku sa nič nemení oproti pôvodným plánom, aspoň toto si dopraváci presadili. Teda napojenie na starý most bude IBA pravým odbočením z Vajanského Nábr, aby to nemalo vplyv na riadenie križovatky a zjazd zo St. mosta bude iba doprava, zrejme na tú rampu za umelkou čo je...
Tak premýšľam, či má ešte vôbec zmysel za týchto okolností stavať električku do Petržalky. Na každom konci mosta budú kolízne body (keďže električka má byť umne vedená v strede, budú ju musieť na petržalskej strane autá idúce do centra križovať - či už pôjdu od Farského, alebo od Krasovského). Na Šafku sa bude zdržiavať, pretože cyklus križovatky sa ešte skomplikuje ďalšou fázou - lebo zelená pre električky z mosta na Štúrovu a naopak sa bije so všetkými súčasnými fázami a tak to zostane aj po prípadnom zrušení busov na Šafku. A o upokojovaní Štúrovej nebude už ani reči. Kam sa tam vlastne napchá koľaj v smere do Petržalky? Posunie sa súčasná koľaj opačného smeru k chodníku a do Petržalky sa bude jazdiť po jej mieste?
zmyslom linky ma byt zrejme kompenzacia neexistujuceho VHD spojenia medzi dedinami pri Pressburgerbahne s Bratislavou. V obciach ako Wolfsthal a Hainburg a.d.Donau zije ci pracuje dost vela slovakov, podobne ako v kupelnom meste Bad deutsch-Altenburg. Je pravdepobobne ze aj v inych, ale tam to nepoznam. v sucasnosti vacsina z tychto ludi pri ceste do BA pouziva automobil, autobusove spojenie vytvori dobru alternativu a pri skoordinovani s vlakmi OEBB v zst. Wolfsthal vznikne dalsie spojenie Viedne a Schwechatu s BA. Nehovoriac o tom, ze cez vikendy je tu velky potencial vyuzitia tento linky na rekreacne ucely - moznost prepravy bicyklov.
Pri dostatocnom a hlavne pravidelnom intervale a za predpokladu, ze ceny listkov nebude nejako dramaticky rast, povazujem toto spojenie za dobry krok, a dufam v buduce rozsirenie BID aj do dalsich rakuskych prihranicnych obci!
A to ze MHD v BA nefunguje tak ako by mala a asi ani nikdy nebude, to je vec druha, ale co sa tohto problemu tyka, pricina bude zrejme niekde inde.
Pretoze absolutne nie je dovod aby tato linka existovala, specialne ked nefunguje MHD v Bratislave. Dalsia vec je ze pri tej cene tym aj tak nebude nikto chodit.
Keby im tak slo o linku pre Slovakov co ziju v pohranici a chodia sem casto tak ju zavedu do Rajky a za normalnu cenu. Toto je vsak evidentne linka pre deti Cilekovych kamaratov.
ale chapeme sa, vies co tym myslim a definiciu autistickeho pacienta poznas - a ta sa dokonale hodi aj na vodicov aut - pacient vyhybajuci sa kontaktu s ostatnymi ludmi (tlacenica v MHD), zijuci sam izolovane vo svojom vlastnom svete (vlastny IGK, v ktorom sedi zasadne sam), pri kontakte s ostatnymi sa sprava bud agresivne, alebo spanikari a takto pomaly a neveselo preziva kazdy den (v dopravnych zapchach) ☺
Ale od ktorej? ☺ podľa aktualít ww.dpb.sk: Oznámenie pre cestujúcu verejnosť ,,linka Bratislava – Wolfstahl“
Dopravný podnik Bratislava oznamuje cestujúcej verejnosti, že po dohode so zástupcami rakúskej strany sa spustenie pravidelnej linky Bratislava Nový most – Wolfstahl presúva na sobotu 24.05.2008.
no presne to miesto som myslel, pri odbočke k obratisku Nový most..
Ale v podstate sú na tom dosť zle aj obidva pravé pruhy v oboch smeroch...
A potom je ešte veľká jama na Staromestskej, za zastávkou Zochova, a takisto na križovatke Pražskej a Šancovej, a už tradične pred zastávkou Zochova v smere do Petržalky.. Nech mi nikto nehovorí, že oprava týchto úsekov by bola tak nákladná.. To je iba o tom, že sa niekomu nechce, nevie o tom, alebo nechce vedieť..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk