Reply on: Ámos #104003:
Podľa mňa by skôr stálo za úvahu postaviť vozovňu niekde na Dolných honoch, najlepšie v blízkosti obratiska Čiližská. Kombinovanú pre autobusy a trolejbusy. Mohli by sa odtiaľ vypravovať napr. linky 67, 70, 74, 75, 77, 78, 79, 87, 201, 202, čiastočne aj 208. Miesto by aj bolo - nezastavaná plocha sa nájde napr. v okolí Ráztočnej ul., kde by sa aj tak zišla nejaká linka (pokojne aj trolejbusová), keďže sa tam postavili nové domy (a nielen rodinné). Ale neverím tomu, že k realizácii ešte jednej vozovne na východe Bratislavy niekedy dôjde. Ešte by možno stálo za úvahu zatrolejovať linku 67 po Čiližskú, čím by sa dosiahlo zníženie počtu jalových km na výjazdoch a dojazdoch z/na Dolné hony (v prípade, že časť kĺbakov by sa presunula na Trnávku) a zároveň by sa vďaka tomu mohla napr. celá 207, ale aj 206, 209 vypravovať z Hroboňky, čím by došlo k ďalšej úspore km. Ale ako tak sledujem tú situáciu na Dolných honoch, tam tie trolejbusy už kapacitne naozaj nestačia. V ďalekej budúcnosti by sa preto mohlo uvažovať s výstavbou električky, a to nie len z Ružinova, ale napr. aj v trase dnešných trolejbusov či cez Vlčie hrdlo...
hoppusmark01
A veľmi často sa potom môže stať, že L203 a 207 budú mať meškania, lebo na trase z Lamača bude zápcha a nedostanú sa tak načas na svoju trasu.
To potom môžme predať aj obratisko trolejbusov na Búdkovej, to je tiež lukratívny pozemok.. Alebo aj obratisko na Šulekovej, takisto všetky obratiská v Starom meste.. Že sa nebudú mať kde otáčať autobusy a trolejbusy? Nevadí
?