Reply on: Lubomir #101982:
Co je natom, ze 20 prenajatych vozov bude uplne inej znacky ako zvysok vozidiel. Aj keby kazdy z tych 20 vozov bol inej znacky tak ti to moze byt uplne sumafuk. Dielne sa one starat nebudu a jedina starost bude, na ktoru linku sa jednotlivy voz v dany den nasadi a aky vodic tam bude.Re #101983 Lubomir: Klbaky su v rieseni. Ale chcel by som si vyjasnit tvoju logiku. Takze kedze mame zly stav klbovych vozov, tak budeme cakat az kym vyriesime klbove vozy az potom zacneme riesit ostatne. Ono dobry manazer riesi vsetky problemy sucasne. Ano tak ako treba klbove vozy, treba aj 12 metrove vozy a aj menej ako 11metrove vozy.
Lubomir
Vazne si myslis, ze tych 8 soriek po zivotnosti je tak dolezitych ? Mame tu par kusov Karos, ktore su v zlom stave a su hnile a obite... Ale kolko percent tvoria tie obite naftaky z celkoveho poctu vozidiel, kludne k nim prirataj aj najstarsie plynaky po GO... a porovnaj to s tymi klbakmi.
15metrovy bus nie je nahrada klbaku. Solarisy boli kupovane na rozsirenie vozoveho parku, nie ako obnova. Nakoniec sice nahradili Ikarusy, ale adekvatnou nahradou to nazvat nejde.
Teraz si opat precitaj svoj argument s 8 sorkami a uvedom si, ako ubohy je, hlavne v porovnani s tymi fotkami co si nalinkoval neskor. Potom sa chod previezt dieselovymi klbovymi karosami po GO a zistis, ze az na tu obitost su v rovnako ubohom stave ako tie solo...
Idealista... Nasadenie typu vozidla v Bratislave zial casto neurcuje potreba prepravnej kapacity ale to, co dokazu naskrabat vo vozovniach. Inak by uz boli na linke c. 32 davno 15metrove busy, rovnako ako na l 20. Nestavalo by sa, ze sa na klbovu linku vypravia sola, alebo ze sa vozidlo vobec nevypravi... Najprv je potrebne mat aspon taky pocet vozidiel + rezervu, kolko potrebujes na beznu vypravu... a co sa tyka klbakov, ten pocet tu nie je.