Reply on: 2xT3SUCS #100826:
Ja myslím, že na tej teórii je kus pravdy. Asi nie vždy, ale často to tak môže byť (za predpokladu, že za takých nevyhovujúcich podmienok mnohí terajší víkendoví cestujúci presedlajú na IAD).A k tomu, že tá teória by asi mala fungovať aj opačne si myslím, že zas až taká hlúposť to zas nie je. Príklad: ja by som 23-ku určite využíval častejšie, keby premávala častejšie (ale chápem, že by to zrejme bolo neefektívne). Lepšie intervaly cestujúci vnímajú pozitívne. Ich zhoršovaním len ešte viac ľudí prejde na IAD...
Re #100820 2xT3SUCS: A to aj na Vajnorskej radiále (kde je Polus) by si takto optimalizoval?
Marcelllooo
Jasne, ze IC/EC po regionalkach nechodia (aka je statisticka pravdepodobnost, ze takato udalost nastane?). Len on sa snazil krutit a obhajit neobhajitelne...
Re #100777 Emo: Presahuje vyjadrenia zakaznika.
Re #100776 Emo: Nie som odbornik na dopravu. Ale mam vzdelanie zo sietovej analyzy a optimalizacie (predpoklad pre optimalizaciu organizacie dopravy) a mam odborny tim, s ktorym veci konzultujem.
Re #100761 intony: Spravne, lenze ti ludia, co su tam teraz, pripravuju a buduci rok chcu zacat realizovat take nieco, z coho nas vsetkych bude boliet hlava. Prave preto, ze su tam teraz a len teraz si to vedia presadit a zaplatit z penazi nas vsetkych.
Presadia riesenie, ktore je zle a do buducna zamedzia rieseniu, ktore bude dobre.
Presen toto je kamen urazu!
Re #100760 intony: Pokial nie je podrobnejsie rozpracovanie projektu vratanie financovania, nejde o planovanie, ale o uvazovanie. Uzemny plan je sice strategicke planovanie - v danom stave rozpracovanosti vsak tazko mozno hovorit o skutocnom plane - skor zamere, ci uvahe.