Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #168037:
hovoris o inom narode, tak si tych "feferonov" strc niekam. Od ineho by to bolo mozno OK ale od teba nie!
A do zahranicnej a mensinovej politiky Ukrajiny a Madarska sa vyznas tak ako do vsetkeho!
Reply on: kecho #168047:
no "super", zas nejaký blb nevie prejsť od zastávky 280m ?
Reply on: 810zssk #168041:
Neviem, kedy sa má voliť predseda predstavenstva, či hneď na prvom, ustanovujúcom zasadnutí. Rozhodnúť sa môžem na základe toho, že kandidáti predstavia nejaký program, ciele.
Bratislava žiada peniaze z EÚ fondov na preferenciu električkových tratí? ?
alebo len predseda pos*aneckej komisie dopravy je mimo?
kto sa chce pobaviť, tak tu je popísaná úloha "komisie" priamo Uhlerom z webu: komisia "...neexistuje preto, aby riešila čiastkové problémy. To by sme sa zahrabali v detailoch, z ktorých by sme sa nikdy nedostali. Je pravdou, že niekedy sa k takémuto problému dostaneme, ale ide o dlhodobo neriešené problémy, ktoré nie sú ochotní riešiť úradníci. ? Úlohou komisie dopravy je byť poradným orgánom zastupiteľstva a riešenie koncepčných vecí. Podľa mňa plán dopravnej obslužnosti takouto koncepčnou záležitosťou je. Tiež považujem za koncepčné riešenie preferenciu električkovej dopravy, na ktoré žiadame europeniaze. ❓ ❓ Podobne aj nosný systém MHD / TEN-T / koľajová doprava v Petržalke. ...... Snažíme sa nájsť vhodný model pre rozhodnutia vo veciach dopravných výkonov. Tieto boli často ponechané DPB, pričom by ich mal riešiť magistrát a od DPB objednať ich realizáciu. Je to dlhodobý proces." blablabla...
Reply on: mhd27 #168044:
aj dnes behá jedna z 2-jek "polovičná", teda sólová...
Reply on: PetoMHD #168039:
Ja som vcera videl na L2 aj 7741 solo.
Reply on: PetoMHD #168039:
a jazdia narvané, či tak akurát? Ja by som povedal, že "vďaka" dobre spaveným grafikonom, kde keď L1 chytí malé meškanie, tak ide s L2 za zadkom a napriek tomu, že L2 ide až na Zlaté piesky, tak je v nej ľudí akurát tak na všetky sedadlá + 10-20 na stojáka.
Reply on: kecho #168038:
OMFG! V ktorej m.č. teda môžeme čakať nové minibusové linky?
Reply on: kecho #168038:

Ivan B., za koho budes hlasovat?
Reply on: no.ev.di. #168032:
Problem je ze ty slovo korporacia pouzivas v trochu inom vyzname. Ale dobre, konecne ho chapes. Anyway, aj tak celkovo nemas uplne pravdu 😛 Tam je kopa dalsich elementov, ale tie tu nema zmysel riesit, lebo to chce racionalnu debatu.
Reply on: SORBN12 #168026:
Všimol som si aj ja, že v poslednej dobe jazdia na linke 2 sólo vozidlá, ale vzhľadom k tomu že ide o 7303, 7304 a 7720, čo sú záložné vozidlá, tak to bude asi skôr náhoda, ako zmena vo výprave.
kocúrkovo v dpb 😉
http://bratislava.sme.sk/c/5940014/dopravny-podnik-bude-mat-noveho-sefa.html
"Belfiho začiatkom júna mestskí poslanci zvolili za člena predstavenstva... Pravicové kluby hovoria, že nejde o ich nominanta, Robert Kaliňák tvrdí, že si nepamätá si, že by bol Belfi ich kandidátom. Milan Ftáčnik hovorí, že Belfiho do predstavenstva nenavrhol" ?
Žeby ďalší tajný JeTiho kôň?
Reply on: Ámos #168035:
a rovno keby aj tá bola zrušená, tak "feferónov" prd do toho. Oni sa k menšinám stavajú tak odporne, že až. Ukrajina s "feferónmi" spravila rafinovaný ťah a síce, recipročne : tak jak vy k našim u Vás, tak my k Vašim u nás ? aký bol oheň na streche, no nič z toho lebo však do 46 miliónového národa sa ťažšie skáče jak do 5 miliónového trpaslíka ?
Reply on: AAA #168031:
samozrejme, ze ma, kedze predtym googlil
http://sk.wikipedia.org/wiki/Korpor%C3%A1cia
Reply on: Ivan3 #168014:
? historia pozna mnozstvo zamienok na prerusenie diplomatickych stykov ci vyhlasenie vojny, ale zrusenie elektrickovej prevazdky ? ? citam si to uz tretikrat ale stale sa smejem ?
a nie Madari na Slovensku Kosice za svoje centrum nepovazuju. Zemplinsky a Abovsky Madari urcite ano, no celoslovenske centrum je jednoznacne Komarno. Tam je aj madarska univerzita.
Reply on: no.ev.di. #168033:
ešte dodám, že keby si mal cez školské prázdniny 7-8min, tak by potom bolo zaujímavé keby cez poobednú špičku šla L93 do i=8min pre preklad s L94.
Reply on: Marek1978 #167963:
inak s tou úpravou L93 a 94 to nie je také ľahké. V sedle by tam bolo potreba interval 7-8min keby si zrušil sedlovú L94 a večer keby L94 skončila skôr by si musel na L93 potiahnúť dlhšie kratší interval, no v sedle mať 15min na Vyšehradskú a neskoro večer 10min by bolo divné, rovnako ako tam večer dať iba 20min. Momentálne sa dá hýbať iba s L27 (zrušiť),34/84 (spojiť),66 (skrátiť) a 78 (odkloniť), avšak by si L35 žiadala vrátenie celodennej prevádzky. Škoda, že nezačala L35 permávať takto už od začiatku namiesto 35/36/135 a tiež škoda zbytočného vzniku L27.
Reply on: 810zssk #168030:
jediné čo je v tom článku iné, že tam je definícia korporácie do detailu. To, že sa dnes hovorí, že sa napr. Gardenescu "nažral" na nejakých obstarávaniach neznamená, že on hneď priamo tie peniaze zkasíroval ale dostal ich skrz nejakú korporáciu/spoločnosť za prihodený kšeft. Takisto jak ti nepôjde nejaký humusák z Ja&Ty kradnúť individuálne, ale bude to robiť pod značkou firmy, kde má plnú prdel právnikov a dobré kontakty a zas rozšíri pôsobenie firmy o niečo, alebo získa pre ňu výhodne nejaký pozemok.
Reply on: 810zssk #168030:
Tentokrát má dunčo v v zásade v pravdu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.