Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #168243:
typické. najprv mediálna masáž, že "trebalo by zdražiť", ale primátor povedal nie: "primátor vrátil cenový návrh, lebo - neviem čo" atď. Vraj objektívne treba podražiť o 20percent kvôli inflácii. A prekvapenie, zrazu je to miestami o 40 percent..
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9278

chápem, že zdražovať sa musí ale lístky zdražieť o 0,20€ mi príde ako uletené až moc. Nemohol by byť 15min za 0,60€ a 60min za 0,80€? Myslím, že zdraženie o 3Sk je primerané ale o 6Sk sme tu ešte nemali. Keď sa prechádzalo na € tak ceny šli hore, ale to akosi DPB neráta ? namiesto 18Sk lístka na 30min, museli ľudia používať hodinový za 21Sk a takisto ho museli používať akonáhle chceli prestúpiť. Keď teda sa DPB odvoláva na to, že sťažnosti na zdražovanie lístkov sú neopodstatnené, resp. zanedbateľné, keďže väčšina príjmov z cestovného je z PCL, tak prečo sa potom tak trhajú zvýšiť základné cestovné o 0,20€? Aspoň keby pristúpili na povolenie prestupu na 15min lístok.
Nevedel by mi niekto povedať, ako sa postupne vyvíjala dĺžka jazdnej doby L5 od kedy začala premávať v trase Dúbravka - KV - Obchodná - Rača? Vopred ?
Reply on: Hug0 #168237:
To je vacsina miest? 😃
Reply on: Ivan3 #168238:
tak mali dodať vlastný vzhľad aj predku a nie, že predok vyzerá moderne a zvyšok archaicky, pôsobí to ako päsť na oko. Keď už tak mohli sa pohrať so vzhľadom dnes už nepremávajúcich motorákov 850 a 851 a mohli ich "čumáku" dať elegantnejší vzhľad a dať to na 861. A tiež som zvedavý na tie 4 schody vo vnútri, či aspoň niesú také vysoké. Tiež trkvasi nevedeli spraviť o 1-2 schody menej?!
Reply on: ufo #168229:
inak je zaujímavé, že na trati 160 jazdia trebars 813, či 810/811 s prívešákmi na niektorých osobákoch a to je kapacita nižšia ako budem mať 861, na trati 172 a 173 teda chcem vidieť ako sa to zaplní, keď sa hovorí, že od Brezna po Margecany často stačí iba 810 sólo... alebo či to dajú na trať ZA-Rajec, či CA-Makov alebo na Oravskú lokálku. 757 si dáva robiť ZSSK a 756 Cargo, tak je?
náhodou je fajn, že u té 861 nechali vlasní vzhled a nedělali kopie jiných vozů. Aspoň je to svébytné. Vidím to pozitivně.
Reply on: 810zssk #168236:
Berlin, Viedeň, Budapešť, Praha, Paríž mam pokračovať ? ?
Reply on: matt11 #168234:
A este by som chcel vidiet tu vacsinu miest kde je metro ?
Reply on: matt11 #168234:
Ale ako to suvisi s chronometrazov. Prave preto ze busy nie su nosne maju horsie intervaly a teda je dodrziavanie CP este dolezitejsie.

Zochova na znamenie nikomu neublizi.
Reply on: 810zssk #168233:
vo vacsine miest je metro a autobusy nejsu nosne linky, keby je taka zochova napriklad na znamenie, myslis, ze by to malo vyznam?
Reply on: matt11 #168232:
Mam zasadnu otazku: vo vacsine miest zapadnej Europy plynie cas inak ako na Slovensku?
ou obchodne a ou zeleznicne, ze budu na znamenie je zbytocne, este ani raz sa mi asi nestalo, ze by tam 65 nemusela zastavit vzdy niekto nastupuje a vystupuje aj skoro rano aj vecer. a takisto osloboditelska, ktora je na znamenie sami este nestalo, ze by tam 65 nestala. a vsetky zastavky na znamenie je blbost, lebo su zastavky na ktorych vzdy musi autobus zastavit a tiez by vznikali velke diery v chronometrazi
Nebolo by lepšie pri busoch a t-busoch spraviť všetky zastávky na znamenie? Osobne budem dávať znamenie radšej všade pri výstupe už... ?
Inak vsimnite si, ze nocak ma stat 1,60 EUR - cize menej ako dvojnasobok 60 minutoveho. Tipujem vsak ze nocny listok bude dalej v predaji len v automatoch a DPB, to bude zas radost to zhanat. Preco to vlastne nezrusili?
Reply on: no.ev.di. #168228:
EÚ prefinancuje len jasne stanovený projekt. Pri 671, 951+051 a 861 sa presne napísali trate, kde to bude jazdiť aj km prebehy (ktoré zatiaľ pri súčasnom gvd nie je možné naplniť), reálne je to pri celodenných taktoch.
Ak sa bude kupovať ďalších 33 kusov 861, bude to isté treba urobiť. V podstate nebude treba potom 811, 750,754,757 a možno ani 812. (Súčasné km prebehy pri týchto radoch sú aj 100 a menej km na deň) ?
Reply on: ufo #168224:
ešte by ma zaujímalo, že či to vôbec bude mať kde jazdiť... by sa žiadalo aby už pre ďalší GVD bolo jasne stanovené kde sa vlaky posilnia na úkor autobusov a kde autobusy na úkor vlakov.
Reply on: ufo #168224:
tá EÚ fakt keď financovať tak iba pejčoviny ?
Reply on: Peon #168185:
v Budapesti su vsetky zastavky na znamenie (akurat tam pri nastupe netreba zamavat, iba pri vystupe stlacit prislusne tlacidlo) a dlhe roky to funguje bez problemov.
Reply on: no.ev.di. #168213:
Navyše, keď už bola reč o ŽOS, boli Bdteer na testovaní v Rakúsku na trati Marchegg - Viedeň a Rakúšania si dostupnosť elektrických zástrčiek, stolíkov a košov v salóne vozidla pochvaľovali a citili sa tam lepšie, ako v typických Shuttloch. Dokonca Bdteer má aj klimatizáciu na rozdiel od Shuttla.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.