Odhliadnúc teda o toho, že tam nejaká sekunda nehrá rolu. Čo ale hovoríte na margo priestoru na státie a sedadlá. Je to iba môj (a ostatných cestujúcich, ktorých v MHD počúvam denne) klamlivý dojem, že ľudia v SORkách trčia zo sedačiek do uličky a že je to nedorobené vozidlo alebo je to ozaj pravda aj po stránke, keď sa na to pozrie odborník a nie fanatik zn. SOR na internetovom fóre? Každá značka má svojich fundamentálnych zástancov, ktorý nepovedia nič zlé na ňu, len ma zaujíma, že dobré sa dá na SOR povedať okrem parametrov : cena, celkom dobré prvé autobusy (9.5, 10.5, 12), a istá kvalita v porovnaní s cenou, výhoda že je to tuzemský výrobca = rýchlejšie jednanie pri problémoch. Ja okrem toho vidím nevýhodu okrem toho aké sú klbáky aj v tom, aký finančný arogantný žralok za nimi stojí, preto si myslím, že vyhrávajú niektoré súťaže neprávom a vďaka konexiám, teda vlastne skorumpovanosti.
bankovník pre výdaj je komplikovanejší a drahší, a keďže jeho využitie u automatov na cestovné lístky by bolo minimálne, obyčajne sa neobjednáva... ale každý dodávateľ to vie (za patričný príplatok samozrejme) do automatu dodať, v tom problém nie je... ?
to isté platí aj pre mince - mincovníky s rozoznávaním 0,01 a 0,02€ sú drahšie, nehovoriac ak majú ešte aj vydávať... ale ak sa objedná, existuje aj táto možnosť. Nakoľko je však automat pomerne drahá záležitosť, snaží sa každý pri ich konfigurácii čo najviac šetriť prostriedky (najmä pri verejnom obstarávaní sa seká všetko čo môže), a teda ceny sa štandardne zaokrúhlia na 5centov a môžeme použiť lacnejší mincovník...
Áno, neskoro odbrzďujú iba niektoré SORy, cca dve tretiny. Do septembra chodili na linke 83 prevažne tieto vozidá...
Ostatné odbrzdia krátko nato, ako sa zavrú dvere.
Na začiatku premávky to ale nerobilo a navyše to robia iba niektoré vozidlá. Neviem či teraz myslíme rovnakú vec no tento úkaz som zažil na SORkách na linke 83.
No to je pekné. A teda tá komunikácia už priniesla aj nejaké výsledky konkrétne? Vieš lebo môžete komunikovať ale ak Vás odtiaľto píše dajme tomu 10 ľudí a každý niečo iné, alebo dajme tomu, že 10 ľudí a 5 názorov, tak je to potom chaos.
Ten systém plyn-brzda-plyn poznám. Len sú vodiči ktorí aj keď voz ešte nemá zavreté dvere už naplno stalčia plyn a túrujú to a čakajú.... o tých písal ten dotyčný
Žiaľ ja som išiel v Brne jednu noc z piatka na sobotu ako šotoušenie viacerými nočákmi a mám z nich rovnaký zážitok ako v Ba... štýl jazdy úplné preteky po obmedzovač, čo je možno o málo rýchlejšie ako v BA, ale v porovnaní s mnohými vodičmi u nás na nočákoch ani nie... acestujúci rovnaké zloženie ako u nás: pár sociek čo sa vyváža v teple, väčšina ožratá mládež z diskoték a zopár civilov... ok možno to % civilov bolo o málo väčšie ako u nás ale tiež nie o moc...
To je strašne dlhá doba kým po zavretí dverí ten autobus odbrzdí. To že si pridá plyn do vysokých otáčok je vodičom, ktorý ten plyn pridá aj keď vie že to odbrzdenie autobusu neurýchli a tých pár sekúnd si na tej zastávke aj tak postojí...
Medaky su sice drahe, ale keby tu neboli, nic kvalitne by si nemal. Možno namiesto 25 Medakov by bolo možno dalsich 51-55 SORov. Neviem ako sa to presne volá ale to pomalé rozbiehanie SORu zo zastávky ( a vysoké otáčky motora k tomu) spôsobuje zastávkova brzda počas státia na zatávke. Logicky mala by sa hneď odblokovat po zavreti dveri, no bratia Libchavaci este pridali nejake 2 sekundy - asi aby si ludia stihli posadat a soferi just dupadli silou mococ na plyn.
Uz teraz sa mozes tesit na dalsie SORy
Chcem sa opýtať, že či sa už podarilo ľuďom z tohoto webu vypracovať nejaké návrhy na zlepšenie MHD alebo aspoň niečo spolu ako kolektív vypracovať a zaslať mestu, či sa iba diskutuje "o ničom"...
Mimochodom ako hodnotíte nové autobusy? Podľa mňa sú Mercedesy kvalitné ale veľmi drahé na to, čo si môže mesto dovoliť. Podobná kvalita sa dala zaobstarať aj za nižšiu cenu. Autobusy SOR sú čo sa týka priestoru katastrofa - ľudia trčia zo sedadiel do uličky, vo vlečke nie je kde stáť, v oblasti kĺbu je to snáď jediný autobus kde sa ledva postavia 4 ľudia, sklápacie sedačky sú úplne zbytočné (iba zaberajú miesto na státie) a ku podivu na to, že sú to ešte len ročné autobusy tak zateká do nich okolo okien a už som zažil v dvoch vozidlách zhodne na linke 63 zatekanie v kĺbe do interiéru. A niečo sa mi donieslo aj o praskaní rámov. Tak sa pýtam, že či zas protipól v cene - to najlacnejšie sa vyplatil. Mimo to niektoré autobusy SOR už počas rozbehu zo zastávky chvíľu stoja pričom motor je na vyšších otáčkach ale vozidlo stojí a pohne sa až po chvíli.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.