Včera (utorok 30. 10. 2012) bol odrieknutý vlak (Os 4671) z Bratislavy do Galanty z dôvodu nedostatku rušňov. Čo je príčinou ich nedostatku? Z Carga sa už nedajú požičať?
Od dnesneho dna sa bude Duncovi lahsie planovat linkove vedenie v neznamom prostredi - je tu StreetView! Dovolim si na uvod ponuknut jednu dopravnu chutovku ?
Ja som skor za zachovanie tychto skratenych variant ako samostatnych liniek (kvoli lahsej orientaci,, prehladnejsim CP a podobne), pripadne to riesit pismenkom (39T), ale s tym, ze by samostatne mali byt iba jednosmerne. Teda 31 by bola jednosmerna linka na Trnavske myto a v smere na CSU by to uz bola 39. Podobne 191 by bola jednosmerna do Rusoviec a do mesta by sla ako 91, atd..
Zaujalo ma, že voz 7811 má na pravej strane dvojky sedadlá, pričom takéto usporiadanie sedadiel majú staršie série T3. Neviete niekto, či to má tak od výroby alebo to bolo z nejakého dôvodu zmenené počas prevádzky?
S tým by som súhlasil. Pri 7,5 min intervale, keby každý druhý spoj išiel na Súhvezdnú, mohol by sa v špičke urobiť preklad aj so 61. No navýšením spojov v úseku TrMy – Súhvezdná by sa asi zvýšila výprava.
Vie mi niekto povedať odkedy J&T rozšíril svoj obzor a nepredáva už len autobusy pre BA, ale pre Karlovu Ves spravuje aj zimnú údržbu? To tu budú jazdiť SOR-ky prerobené na pluhy? ?