Po Štúrovej jazdili obojsmerne električky do Petržalky cez most ČA. Po skončení dopravy a rekonštrukcii Šafka ostala tá koľaj v zemi a pamätám sa, že bola občas využívaná ako odkladová koľaj pre odstavené vozy. Ovšem ani ja si nespomeniem, ako to tam vyzeralo pred rekonštrukciou, lebo otec robil najprv na Propeleri, ktrorý patril BEUSu a potom u pavučinárov na Hroboňovej, takže
to išlo mimo nás.
TAM 272 A 180M po GO na LBC dostavali akusticke hlasice, kratke sorky ich fasovali, mercedesy maju nadherne reproduktory bez hlasica (aspon sa castejsie pusta radio cze ne, najma pocas MS v hokeji ),
A prave nato sa montovali na novsich soroch BUSE panely vnutorne aj do zadneho clanku tesne za klbom..Skoda len, ze to chlapci nedoriesili, a dostali to vozy bez SEE&STOP, miesto tych ktore toto dostali.
Akor otazne ostava, kam sa tie hlasice podeli, a ako je mozne, ze zasrate K2 ci SANOSy MALI hlasice (i ked z magnetofonovych pasiek) zatial co moderne vozidla za drahe peniaze takuto, myslim ze v 21. storoci na zapad od Kavkazu, standardnu vybavu nemaju?!
Čoo To aj Tambusy mali hlásenie? Hm, tak klesáme s úrovňou .... Ide hlavne o to, že v takom Sore, s tým debilným See&Go televízorom, a s panelom len vpredu, je v zadnej časti vozidla nemožné vyznať sa v neznámej oblasti...
??? Na 5-ke bežne chodia T6, a už som videl aj T3. Nevidím v tom problém, kapacita je podobná, a v prípade 2×T3 je kapacita mnohokrát väčšia ako pri K2S
Viem o tom, že sú vodiči, ktorí takéto veci promptne hlásia a záložák naozaj príde. Ja som hovoríl o princípe, nie o konkrétnom prípade. A ak jeden bol na inej linke, stále tam je druhý ?
Keď sa nemýlim, tak v rokoch 1977 až 1979, ale či aj potom neviem, lebo ako som písal, prešiel som k vrčákom.
Ja sa nehádam, že sa nedá jazdiť po podchode, ale vtedy padlo také rozhodnutie a bolo akceptované. To odbočovanie bolo pred prestavbou Tr. mýta.
Čo sa týka prejazdu okolo benzínky - je to vec vkusu a rizika. Iné je rovný úsek a iné plný oblúk.
Čo ak sa spontánne rozhodli, že idú do mesta? Mali to nahlásiť na dopravný podnik, že teraz si uráčime cestovať? Už je rok 2012, DPB nie je firma, ktorá len plní centrálne zadaný plán, ale rovnako by mala okrem vykonania objednaných výkonov pracovať na zlepšovaní dobrého mena firmy a svojho attitude. Ten vodič nechal na zastávke 50 potencionálnych platiacich zákazníkov, mal to nahlásiť do vysielačky a dispečer tam mal poslať jeden z tých dvoch nočných záložákov. Načo potom existujú tieto služby?
Nie som si celkom istý, ale nebolo to odbočenie vybudované až práve pri výstavbe podchodu? A to o klenbe je samozrejme nezmysel - akože jazdu priamo (Vajnorská - Krížna a vice versa) klenba vydrží bez problémov a jazdu párkrát denne Miletičova - Vajnoská a späť by nevydržala? A prečo by potom spojku pri výstavbe podchodu rovno neodstránili?
V ktorých rokoch? Mňa začali električky zaujímať až tak okolo 1979 a to sa už rozhodne nevyužívala.
Ad benzínka: Okolo milióna iných benzíniek električky chodili a nevadilo.
nielen že DPB neinformuje na svojej stránke že zajtra 34-ka premávať nebude( teda táto informácia tam je , ale ak si človek neotvorí oznam o výluke v Rači tak ju nenájde) ale ešte aj ,keď do plánovač cesty zadáte zajtrajší dátum tak vyhodí ako možné spojenie aj L34 (ináč to iste aj tu na imhd)
a CP pre X3 ? či to by som chcel už príliš veľa