Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
K N31: Dnes 4:25 pod stanicou videny celkom slusne naplneny spoj a vacsina boli mladi ludia. Dost ma to prekvapilo vzhladom na den a cas.
Reply on: fanatikmhd #184593:
Po Štúrovej jazdili obojsmerne električky do Petržalky cez most ČA. Po skončení dopravy a rekonštrukcii Šafka ostala tá koľaj v zemi a pamätám sa, že bola občas využívaná ako odkladová koľaj pre odstavené vozy. Ovšem ani ja si nespomeniem, ako to tam vyzeralo pred rekonštrukciou, lebo otec robil najprv na Propeleri, ktrorý patril BEUSu a potom u pavučinárov na Hroboňovej, takže
to išlo mimo nás.
Reply on: fanatikmhd #184630:
No presne to, Škody, T3ky a podobmé veci 10-25 rokov saté majú hlásenie, a nové vozidlá nie...
Reply on: Andreas.Papak #184628:
Tak ono, trošku na pravú mieru :

TAM 272 A 180M po GO na LBC dostavali akusticke hlasice, kratke sorky ich fasovali, mercedesy maju nadherne reproduktory bez hlasica (aspon sa castejsie pusta radio cze ne, najma pocas MS v hokeji 😃 ),

A prave nato sa montovali na novsich soroch BUSE panely vnutorne aj do zadneho clanku tesne za klbom..Skoda len, ze to chlapci nedoriesili, a dostali to vozy bez SEE&STOP, miesto tych ktore toto dostali.
Akor otazne ostava, kam sa tie hlasice podeli, a ako je mozne, ze zasrate K2 ci SANOSy MALI hlasice (i ked z magnetofonovych pasiek) zatial co moderne vozidla za drahe peniaze takuto, myslim ze v 21. storoci na zapad od Kavkazu, standardnu vybavu nemaju?!
Reply on: Andreas.Papak #184626:
Mal som na mysli sólovoz...
Reply on: Peter6607 #184627:
Čoo 😃 To aj Tambusy mali hlásenie? Hm, tak klesáme s úrovňou 😕 .... Ide hlavne o to, že v takom Sore, s tým debilným See&Go televízorom, a s panelom len vpredu, je v zadnej časti vozidla nemožné vyznať sa v neznámej oblasti...
Reply on: Andreas.Papak #184624:
Tak to neviem, ale kam pomizli hlásiče z TAM BUSov?
Reply on: dedek #184590:
??? Na 5-ke bežne chodia T6, a už som videl aj T3. Nevidím v tom problém, kapacita je podobná, a v prípade 2×T3 je kapacita mnohokrát väčšia ako pri K2S 🙂
Reply on: fanatikmhd #184593:
Dík za Komisárky 🙂 Znie to logicky 🙂
Reply on: Peter6607 #184589:
Áno, lebo 2201 je požičaná. Ale prečo nehlásia zastávky ostatné Sory a hlavne Mercedesy? Nech mi niekto nehovorí, že nemajú repráčiky...
Reply on: MatejBA #184622:
Viem o tom, že sú vodiči, ktorí takéto veci promptne hlásia a záložák naozaj príde. Ja som hovoríl o princípe, nie o konkrétnom prípade. A ak jeden bol na inej linke, stále tam je druhý ?
Reply on: Solider #184619:
A povies mi ako vies, ze to nenahlasil a napriklad nebol prave vtedy zalozak "fuc" na inej linke? 🙂
Reply on: S499.1023 #184617:
Keď sa nemýlim, tak v rokoch 1977 až 1979, ale či aj potom neviem, lebo ako som písal, prešiel som k vrčákom.
Ja sa nehádam, že sa nedá jazdiť po podchode, ale vtedy padlo také rozhodnutie a bolo akceptované. To odbočovanie bolo pred prestavbou Tr. mýta.
Čo sa týka prejazdu okolo benzínky - je to vec vkusu a rizika. Iné je rovný úsek a iné plný oblúk.
Reply on: S499.1023 #184618:
Bolo to budovane sucasne s podchodom a celou krizovatkou.
Reply on: MatejBA #184599:
Čo ak sa spontánne rozhodli, že idú do mesta? Mali to nahlásiť na dopravný podnik, že teraz si uráčime cestovať? Už je rok 2012, DPB nie je firma, ktorá len plní centrálne zadaný plán, ale rovnako by mala okrem vykonania objednaných výkonov pracovať na zlepšovaní dobrého mena firmy a svojho attitude. Ten vodič nechal na zastávke 50 potencionálnych platiacich zákazníkov, mal to nahlásiť do vysielačky a dispečer tam mal poslať jeden z tých dvoch nočných záložákov. Načo potom existujú tieto služby?
Reply on: dedek #184560:
Nie som si celkom istý, ale nebolo to odbočenie vybudované až práve pri výstavbe podchodu? A to o klenbe je samozrejme nezmysel - akože jazdu priamo (Vajnorská - Krížna a vice versa) klenba vydrží bez problémov a jazdu párkrát denne Miletičova - Vajnoská a späť by nevydržala? A prečo by potom spojku pri výstavbe podchodu rovno neodstránili?
Reply on: dedek #184558:
V ktorých rokoch? Mňa začali električky zaujímať až tak okolo 1979 a to sa už rozhodne nevyužívala.
Ad benzínka: Okolo milióna iných benzíniek električky chodili a nevadilo.
nielen že DPB neinformuje na svojej stránke že zajtra 34-ka premávať nebude( teda táto informácia tam je , ale ak si človek neotvorí oznam o výluke v Rači tak ju nenájde) ale ešte aj ,keď do plánovač cesty zadáte zajtrajší dátum tak vyhodí ako možné spojenie aj L34 (ináč to iste aj tu na imhd)
a CP pre X3 ? či to by som chcel už príliš veľa
Bol by DPB taky laskavy a zverejnil CP linky X91 pocas nadchadzajuceho vikendu? Ako si ma cestujuci naplanovat cestu?
Reply on: 810zssk #184612:
Tú otázku, že kam idú, si kladiem aj ja najmä pri nočáku 1:10, keďže v pracovný deň je mesto relatívne prázdne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.