Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Error 0x007 #197147:
Nemám rád xenofóbov.
Reply on: Rubber38 #197146:
Kua ešte že nie sú nariadené dotácie aj na nové autá.
Reply on: barack40 #197145:
To je BARS jednoduché - nevyplatí sa mu to.
Reply on: jokl #197155:
Ja viem velmi dobre, čo tam majú a dovolím si to nepovažovať za MHD ale za akúsi príležitostnú dopravu.
Reply on: Ámos #197171:
Pozri si cestovny poriadok. Tie vlaky do Prahy idu v tych minutach v ktorych bezne chodia Zr ZA-ZV. Keby nezastavovali v tych dedinach, predmetne obce by mali "dieru" a takt 4 hodiny. Je teda ziaduce aby zastavovali tak ako zastavuju - totozne s tym Zr ktore v danej hodine nahradzaju.

Pokial ide o kategoriu vlaku:
a) v useku ZV-ZA je ziaduce aby to bol Zr kedze vdaka tomu tam plati regionalne cestovne, predovsetkym zlava Regional (opakujem: tie vlaky nahradzaju bezne Zr ktore v danej hodine nejdu, lebo ide ten vlak do Prahy)... samozrejme lepsie by bolo keby sa zaviedlo jednotne cestovne pre vsetky druhy vlakov, zial, zatial to nie je..

b) v useku ZA-statna hranica je to expres, co je primerana kategoria vlaku... EC to u nas byt nemoze lebo to nesplna kvalitativne standardy pre EC vlak..

c) to ze v Cesku je to EC je uz problemom CD a ich dlhodobej ignoracie toho ze IC/EC vlaky maju byt vlaky vyssej kvality...

Body B a C zjednodusene: CD kaslu na standardy a garanciu kvality, ZSSK nie.
Reply on: 810zssk #197170:
To len určité kategórie ľudí v tom potrebujú mať napoleónovsky a kategoricky jasno, lebo skratky a kategórie nepustia. Už je vedľajšie že v dotknutých obciach boli možno na Google mapách a na danej relácii v živote necestovali. (Trolovať ale treba, ihneď v rade za aristonostradamustelmi predpovedajúcimi presný deň a hodinu kedy dôjde ku samovoľnému uvolneniu všetkých skrutiek na všetkých Soroch. Normálne by som privítal filter, ktorý by mi príspevky niektorých užívateľov (a je ich čím ďalej tým viac) ani nezobrazoval.
Reply on: Ámos #197171:
1) Pre cestujúcich je to pohodlnejšie, ako prestupovať

2) V Žiline tak nemusia žiadne súpravy jalovo stáť, ani tie Ex z prahy, ani Zr zo Zvolena. Lebo ak by tam obe končili, tak by to bol pre nich jalový prestoj, nehovoriac o vyšších nákladoch

3) Viesť to celú cestu ako Ex je tiež blbosť, lebo to medzi ZA a ZV tvorí súčasť regionálnej dopravy, a tým pádom by ľudia z regiónu prišli o jeden spoj
Reply on: 810zssk #197170:
preco si to myslis?
Reply on: mrkvakj #197168:
A? Tie vlaky su dobre tak ako su.
Takto rozmýšla ZSSK: 2 medzištatne expresy zo Zvolena do Prahy chodia takto Zr-Zvolen-Žilina kde stojí aj v dedine s 500 obyvatelmi Ex Žilina-Horní Lideč EC Horní Lideč-Praha ?

presnejšie sú to 220 Detvan,221 Detvan, 222 Fatra a 223Fatra? ? ? ?
No nedivme sa, ze ludia pindaju kvoli zmenam... kazde druhe z medii informuje, ze zmeny na Safku a Sturovej su od dnes... vcera Markiza, dnes aktuality.sk ? ?
niekedy sa an rýchliky nasadzuje i v terajšej dobe 15 vozňov, v poslednej dobe ale furt 9, ak je nejako posilnený tak 12, slovenské rušne bez problémov utiahnú 15 vagónov, ale tak to je rozhodnutie železníc, mohli by to robiť tak ako je v bohumín v češku, tak u nás vrútky, posledné 3 vagóny by sa odpájali z piatkových a v edeľu opačným smerom by sa pripajáli, alebo také niečo podobné 🙂
to pripájanie zaberie 10-15 minút max 🙂 takže v pohodke 🙂
Reply on: AAA #197158:
Až budeme mať železničnú dopravu na úrovni rakúskej (rozsahom i kvalitou) a stále budeme mať dostatok € tak ich môžeme dotovať (v rámci zvyšovania kvality) aj u nás. Ale pokiaľ sa v silné dni bude stáť nie len v chodbičke, ale aj na hajzloch a medzi vozňami, tak je dotovanie reštaurákov len zbytočným vyhadzovaním peňazí.
Reply on: AAA #197157:
Ako to funguje? Pamätám si, že začiatkom 90. rokov nebol problém vidieť vlaky s 15 vozňami...
Reply on: Ámos #197161:
No práve, dĺžka nástupišťa je ten problém. Ideálnym príkladom sú ŽSt. Vinohrady a ľudia vystupujúci na moste ?
Reply on: AAA #197157:
Ne 😃 aj take je? Myslel som ze dlzka vlaku je limitovana len vykonom rusna a najkratsim nastuistom na trase. Ostatne nakladne vlaky byvaju o dost dlhsie ako sarisan...
Reply on: Rubber38 #197159:
Reagoval som na poslednú vetu o nevyhnutnom prestupe.
Reply on: AAA #197156:
To "Malo by to byť nastavené tak, že..." som nemyslel ako moje zbožné doposiaľ nerealizované želanie, ale že som toho presvedčenia, že to tak naozaj v praxi FUNGUJE, len som si tým nebol plne na 100% istý, preto to "Malo by..."

A je to tak, čiže to asi neni až taká blbosť. Resp. ak podľa teba je, tak daj vedieť, prečo.
http://ekonomika.sme.sk/c/6974258/slovenske-vlaky-tahaju-aj-ceske-rusne.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.