Len pár detailov
- to sa bude otáčať na kruháči pred Auparkom pri pumpe?
- ako ju výškovo znesieš z nadjazdu/estakády priamo na Einsteinovu?
Inak trasa tram poza Umelku a po Dostojevského cez Karadžičovu okolo VUB, tých nových tuším 6 domov a pri Krížnej pripojenie na Trnavskom by nebola naškodu... Myslím, že miesto by tam nato bolo, len či sa niekomu chce. Možno ešte lepšia by bolo spojenie cez Kvačalovu a napojenie na tram trať pri Saleziánoch (ak by bola výluka/oprava na TrM, nebola by potrebná NAD v Ružinove, lenže tam neviem, či nie je málo miesta...
A co je vlastne prinos tvojho prispevku, okrem toho ze si vyfarbil trasu L50 na cerveno? Co tym akoze chces ukazat? Ako dobre to vyzera na mape, alebo co? To aj ja si mozem takto farbickovat nahodne autobusove linky, napr. L83+84 z Dubravky, to by tiez vyzeralo dobre, ak by to niekto postavil...
Jasné ale most a autobusy to je rozdiel. Kto sa kedy pýtal ľudí akú farebnú schému by chceli na autobusoch a ostatných prostriedkoch MHD???? Nikto, nikdy.
Toto je prístup. Viedeňčania dostali možnosť aby si sami vybrali ako budú vypadať ich nové autobusy. To že aké autobusy kúpili tu netreba ani riešiť, Viedeň vždy vedela čo má kúpiť ale ten prístup sa mi naozaj páč.....
Alebo keby sa koľaje presunuli na jednu stranu a cesta na druhú, ako to poznáme od ŽST Vinohrady po Hečkovu. Lebo terajší stav Račka je neúnosný. Tam sa tak zle prestupuje. Škoda je aj to, že 21+210 a 61+63...... nemajú spoločnú zastávku. Žiaľ teraz sa to nedá. Možno keby sa nejak upravila križovatka by to bolo možné
Ono je to asi nereálne, ale najlepšie by bolo, ak by zastávky električiek na Račku boli pod zemou... alebo by sa mohli (aspoň pre jeden smer presunúť na druhú stranu križovatky...
No, a este mi povedz, kde by si chcel napchat vchody/vychody. Jedine pri Bernolaku a zast. v smere na SAV (pri Bagetke) je dost miesta, inak by ti zaberal vchod celu sirku chodnika, a aj tak by bol dost uzky a barierovy... Nehovoriac o tych meter a pol sirokych "ostrovcekoch" pre saliny... ?
Odhliadnuc od toho že to zasa sme poplietlo (chcú zrušiť jazdný pruh pre autá do Rače - nechú, chcú iba zrušiť pravé odbočenie zo Šancovej "do Rače" a "kde nastupujú Bratislavčania na električku" - nástupný ostrovček zastávky je iná story..) je škoda že sa na verejnosť nedostala aj iná info.
Že v tejto súvislosti bola pred časom na MG porada (na základe návrhu OI LD). Na tej porade sa sa schválilo, že sa to pravé odbočenie zruší - to odsúhlasil aj vtedajší krajský úrad dopravy (zodpovedný za Račiansku ul.,k ktorá je štátna cesta II/502) a aj zástupca KDI, ktorý bol prítomný na tej porade! Preto sa pripravil návrh a výkres, akurát v operatívnej komisií to sedel iná zástupca KDI (tento krát príslušný pre III obvod) a ten to odmietol opečiatkovať...
Keď sa niekde čo by len spomenie KDI, tak asi všetci vieme, že to je návrh, resp. bol návrh na zlepšenie dopravy Okrem toho ostrovčeka by bol na Račku fantastický podchod ako na Trnavskom mýte (samozrejme s lepšími vstupmi). Nielenže by to napomohlo chodcom, ktorí by nemuseli obklukou obchádzať všetky semafory a zbytočne ým strácať niekoľko minút, ale bol by to aj prínos pre autá a eliny, keďže by nemuseli čakať na prechodoch
pravdepodobne sa tam najprv musí stať tragédia, kedy auto vbehne do zastávky, trafí polovicu cestujúcich a druhá polovica skončí pod kolesami prichádzajúcej električky ?