Na Šafku je nástupná hrana pre dve električky, akurát nástupište je príliš úzke. Nástupište sa nedá rozšíriť na úkor parčíka. Jediná možnosť je presunúť ho viac do Štúrovej na miesto, kde bolo pôvodne. Čo sa týka toho, že jedna linka by sa mala odtiaľ presunúť, ktorá? To si neviem celkom predstaviť.
Preto by bola situácia s obojsmerný cyklotrasou, pojazdovanym električkovym pásom a 2 pruhmi pre autá super... Autobusy by toľko meškali ak by sa to spravilo správne...
Posilový spoj je taký spoj, ktorý premáva nad rámec bežného cestovného poriadku a jeho úlohou je "posilniť" (odtiaľ ten názov), čiže pridať kapacitu.
Posilové spoje sa pridávajú väčšinou pri konkrétnej príležitosti, keď sa očakáva veľký počet cestujúcich a očakáva sa, že bežné spoje by nápor cestujúcich nezvládli alebo v tom čase vôbec nejazdia. Napríklad po skončení veľkých kultúrnych podujatí a podobne.
A co ranna spicka? 30 + 30 + 15 = 75? A autobusy, ktore krizuju vsetky elektrickove linky - ci tie mozu stat aj 10-15 minut v zapche? Jaj pockaj, vsak to uz robia teraz
Ono by bolo super nemať križovanie trati v takomto blbom mieste, a hlavne zefektívniť priepustnosť
Lebo často je pre chodcov príliš dlhá zelená a podobne srandy ...
Sú odlišnosti ale zase netvarme sa že sa to nedá...
3ka má 24 prejazdov teraz, 1+4 taktiež
Ak pôjde aj 1ka do Petržalky so súčasným intervalov
Tak to bude 60 prejazdov za hodinu čo sa stále sa zvládať lebo niektoré budú v rovnakom čase len inými smermi
70 E-prejazdov je menej ako minúta + ľavé odbočenie (Riviéra má iba priame smery) + pohyb chodcov a počet smerov chodcov je výrazne vyšší na Šafku + 29/29/50/70/70 (Riviéra 32/33, z DD bezkolízne).