Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #226271:
Lepšia poloha trolejového vedenia vzhľadom na nástupnú hranu?
Prečo dali natrolejovaciu strieškou pre 205 na zastávku Cvernovka a nie Svätoplukova? Takto musia vozy zastaviť na zastávke na znamenie aj keď nikto nechce vystupovať a nastupovať.
Reply on: anbis #226268:
Minimálne je tam pod asfaltom betónová platňa, pod ktorou sa s tým podjazdom rátalo (lebo zatiaľ som nenašiel nikoho, ani staršieho, kto by potvrdil, že by tam ten podjazd bol fyzicky vykopaný).
Reply on: anbis #226268:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1532992273486469&id=643627849089587

.... poslanec Buocik má pomerne dosť info z "dejín" Ružinova, možno by niečo našiel v archívoch ...
Téma trochu pomimo MHD, hoci možno nie až tak... Nepočuli ste náhodou niekto niečo o vraj vybudovanom a neskôr zasypanom podjazde Mlynských nív popod Bajkalskú, cca v úrovni zastávky abusov Prístavný most? Dnes sme to boli aj na mieste pozerať v inej súvislosti a podľa všetkého to tam naozaj je (otvor v stredovom deliacom páse Bajkalskej ohraničený múrikom, klesajúca ulica Mlynské nivy z oboch strán a najmä podivný skok vo vozovke z oboch strán "podjazdu", ako keby prechod Bajkalskej zo stropu na bežný terén)...

Na nete som našiel iba toto: https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/24069/neporiadok-a-chaos-na-krizovatke-bajkalska-mlynske-nivy
(!!!)
"Na križovatke Bajkalskej s Mlynskými nivami (pôvodne tam bol plánovaný a aj vybudovaný podjazd popod Bajkalskú pre električky, po jeho vybudovaní bol podjazd z mne neznámych dôvodov zasypaný)"

?
Reply on: on-line #226266:
Nielen...
Lenže môže to byť kontraproduktívne - peonizácia Z1 by mohla dopadnúť strašne.
Reply on: S499.1023 #226257:
Rozmýšľam ze by sa hodila poslať aktuálna Z1
Reply on: ratataj #226258:
Ano,baterky sa vypinaju vlavo pod oknom,ale to niekedy nepomaha,tak vzadu,v motorovom priestore je hlavny vypinac,ktory ti resetuje hned,palubnemu to trva 2 minuty,neboj,nehrabal sa nikde pod deklom pri baterkach.Nastastie boli len materialne skody,drzim palce vodicovi.
Reply on: VLK #226260:
Nie si jediný. Ja som začínal v Krasňanoch a po pár rokoch som prešiel na Jurák, na trolejbusoch som zase začal na Trnávke a prešiel na Hroboňku, pričom som vždy s obľubou brával služby z "konkurenčnej" vozovne, takže v priebehu rokov som bol "ten buzerantský k.k.t z Krasňan, Juráku, Trnávky aj Hroboňky ? .
Reply on: ratataj #226259:
Už v dávnej minulosti, keď 14Tr zastávkovú brzdu ani nemali, mi brat ing. 1/2/3 pri reklamácii vadnej ručnej brzdy povedal, že to nie je závada na odstavenie a mám vozidlo v prípade potreby oprieť vytočenými kolesami o obrubník. Na otázku, či bude jazdiť so mnou a nasadzovať mi prípadne vypadnutý zberač v kopci, odpoveď okrem spršky nadávok nemal a ja som oslavoval svoje ďalšie malé víťazstvo nad dielenskou zberbou.
Reply on: ratataj #226259:
Nezostáva nič iné, len tlačiť dielňu do opravy
Reply on: VLK #226260:
Ja som si tiež niekedy pripadal ako spisovateľ, keď som písal závady do knihy voza ? Keď na druhý deň bola v knihe poznámka "opravené" s pečiatkou "voz schopný prevádzky", samozrejme bez opravy, tak som zopárkrát dovliekol voz do garáže na výmenu a mal si vidieť tie poznámky typu "rozmaznaný brigádnik" a podobne...
Reply on: ratataj #226259:
moja stála odpoveď dielňam v týchto veciach je jediná - ostane im tam ten voz aj so zápisom v knihe... verím, že som v dielňach na čiernej listine, lebo po mojich jazdách im zapĺňam knihy, ale ohrozovať seba, cestujúcich a okolie nenechám...
Reply on: trolejbus6207 #226247:
no len teraz sa ti bezne stane, ze ked hlasis poruchu rucnej brzdy ( konkretne po uvolnenni rucnej brzdy neodbrzdi lave zadne kolo a trva to tak 25 min kym to povoli ) tak odpoved z dielne je - nepouzivaj rucnu,sak mas zastavkovu. ja som sa podla toho neriadil, takmer denne som koli tomu niekde tych 25 min stal, ale vela vodicov si povie ok, tak bez rucnej ...
Reply on: MatejBA #226243:
ja hlavne nerozumiem co robil vodic mimo vozidla. ono totiz vypnutie bateriek a tym padom aj resetnutie riadiacej jednotky vozidla sa robi vypinacom, ktory sa nachadza v kabine vodica, v pripade SORky vlavo pod oknom, a nie hrabanim sa niekde pod deklom pri baterkach. jedine co mi z toho vychadza, ze bud rano nedaval pozor, alebo mu vodic - instruktor tuto informaciu nepovedal.
Reply on: Peon #226251:
Peonizmy... Plus neznalosť železnice aj zákona o premávke na pozemných komunikáciách.
Reply on: Ike #226246:
Pred chvíľou som tade poskakoval v kolóne a so záľubou si tento paskvil prezeral. Inak pozdravujem vodiča bieleho BMW X1 s EČV DS, ktorý si (márne) predstavoval, že striedavé radenie vyzerá tak, že sa do jednej medzery v priebežnom pruhu vopchajú dve BMW. Scheiße, Scheiße, goldene Fischchen, to červené auto má 5 rokov a rád si ho nechám na cudzí účet zgenerálkovať.
Reply on: MatejBA #226243:
Vozidlo sa V PRINCÍPE nenecháva na zastávkovej brzde. Zastávková brzda má len jeden účel - uľahčiť vodičovi, aby pri stanicovaní nemusel stáť na brzde.
A s dispečingom je to veľmi jednoduché - dispečeri nie sú opravári (s výnimkou exdispečera Autošoféra Jozefa H., ktorý vedel všetko následkom konzumácie exkrementu židovského kráľa). Takže vodič nahlásil poruchu, dispečing mu povedal "čakajte, posielame dielňu". Po zavolaní dielne opravár povedal "nech to reštartuje, možno to ožije". Dispečing správu odovzdal vodičovi a tým to skončilo.
Reply on: david1 #226241:
A dispečer prečo, prosím? Keď ideš tankovať, treba ti zvlášť pripomínať, že so zapálenou cigaretou v hube fakt nie?
Reply on: zakaznik #226234:
A Zákazník, ako skoro vždy od toho úrazu elektrickým prúdom, je zasa múdry ako rádio. On by určite ten autobus aj predbehol a vlastným telom zastavil.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.