Juro: Neviem aké terno chcú spraviť s 830 ale to že sú teraz tri neznamená, že nebudú kupovať niečo nov. do tej spoloťnosti má záujem vstúpiť aj niečo iné a bohaté s prachmi na vlakový park.
Budú sa musieť dohodnúť ale nie medzi sebou, ale s ZSR. A preco, no pretože ZSSK je iba dopravca. Ak by sa nejak snazili zmarit snahy BrKS, tak im hrozí pokuta od protimonopolného úradu. Obidve spoločnosti musia mať na rovnakej trati rovnaké podmienky.
Andy #17634 : niekedy sa nad tvojimi argumentmi len pousmejem.
Dnes v TV Markíza bolo o rušení dotácií a povedali tam info, že znižovanie dotácií bude postupné. A v črepinách tá istá téma, dosť výstižne pomenované fakty avšak len z jednej strany. A zabudli na závanžé info ako FD, majetok prevedený z štátu na obce atď. Ak to prejde tak by zrejme dotácia mala byť poskytovaná len ľuďom s trvalým bydliskom na území Bratislavy a pokuta za jazdu bez lístka nie 100 násobok ale 300 násobok, čo by bol po zdražení (ktoré určite príde) okamžite trestný čin čiže ľahjšie postihnutelný a vymáhateľný.
Budú sa musieť dohodnúť ale nie medzi sebou, ale s ZSR. A preco, no pretože ZSSK je iba dopravca. Ak by sa nejak snazili zmarit snahy BrKS, tak im hrozí pokuta od protimonopolného úradu. Obidve spoločnosti musia mať na rovnakej trati rovnaké podmienky.
Andy #17634 : niekedy sa nad tvojimi argumentmi len pousmejem.
Dnes v TV Markíza bolo o rušení dotácií a povedali tam info, že znižovanie dotácií bude postupné. A v črepinách tá istá téma, dosť výstižne pomenované fakty avšak len z jednej strany. A zabudli na závanžé info ako FD, majetok prevedený z štátu na obce atď. Ak to prejde tak by zrejme dotácia mala byť poskytovaná len ľuďom s trvalým bydliskom na území Bratislavy a pokuta za jazdu bez lístka nie 100 násobok ale 300 násobok, čo by bol po zdražení (ktoré určite príde) okamžite trestný čin čiže ľahjšie postihnutelný a vymáhateľný.