Áno, pri vypnutí reverzu sa zrýchlovač vráti do základnej polohy, lenže pri opätovnom zapnutí reverzu sa zrýchlovač postupne vracia do polohy podľa rýchlosti a teda aj brzdenie, resp. príprava účinkuje postupne a nie nárazovo.
Niečo o príprave:
"Výzbroj je vybavená tzv. prípravou, vďaka ktorej zrýchlovač sleduje rýchlosť vozidla pri nezošliapnutých pedáloch a podľa nej nastavuje jazdné a brzdné odpory na vhodnú hodnotu k ďalšiemu zrýchleniu či brzdeniu. Skracuje to čas potrebný na prechod do ďalšieho jazdného či brzdného režimu."
No už som rozoberal všelijaké tlačiarne a podobné veci, kde je mechaniky habadej a závlačky tam boli riešené z takého pružného materiálu, ktorý v rámci možnosti držal tvar, takže teraz už fakt neviem.
Ked ti to v 80ke zacne takto pribrzdovat tak je to naozaj velky prud pripdavy. Ak to robi aj v 40 km/h, tak je to crep. Prilepeny zrychlovac: Mal som moznost viezt sa v takej T3. Takze viem o com to je.
OR ko ti nastavuje zrychlovac do polohy , zodpovednej rychlosti vozidla pri volnobehu. Lenze problem je v tom, ze v KE ked pustis pedal jazdy, vozidlo ti zacne pribrzdovat ako keby si mal zalepeny zrychlovac, oni tvrdia ze to je taky prud pripravy, ale to je podla mna ale aj podla inych a vacsich znalcov konina
to je fasa, ze dpb skusa na linke 201 zaviest dojazdy s cestujucimi, ale ked je vodic lajdak, marna kazda snaha. vcera som sa viezol takouto dojazdovou 201 na kramare a od sokolskej som bol vo vozidle sam. vodic si ocividne chcel zjednodusit sluzbu, takze vynechal zastavky stromova a bardosova,hoci na oboch stali ludia a na stromovej na neho aj mavali. vyhodil ma na magurskej, zhasol svetla v celom voze a upaloval do vozovne. dojazd jak svina.
Tak ma napada taka mensia zvrhlost, co keby sme zaviedli kolajnice z nejakej vhodnej 14-kovej ocele, vymyslim si teraz napr. taku 14373 aby bola dobre zvaritelna... To by sa potom aspon nelamali... Inac kolajnice su obycajna smejdova 10-kova ocel, bez zaruceneho chemickeho zlozenia. Mozno vyhybky su 11-kove. To by chcelo zistit presne.
Tak nahodou, ked sa vypne reverz do neutralnej polohy pri 80 km/h, tak sa nahodou nestoci zrychlovac do zakladnej polohy? AK TOMU TAK NIEJE, TAK NECH MI NIKTO NENADAVA ZE TO PREZENTUJEM AKO SVATU PRAVDU, JA SA PYTAM. Totiz raz sme to skusali na kachne za jazdy, pri 20 km/h sme ho dali do polohy 0 po opatovnom zaradenie smeru vpred to strasne pribrzdilo a bol som informovany ze je to tym, ze sa musel zasa vytocit na jazdny stupen zodpovedajuci tejto rychlosti. Podla mna sa nevypina zrychlovac, ale elektricky odpaja voz, pokial viem maku T3 taky prepinac ktory voz elektircky odpoji, ale zrychlovac sa nestoci, ale sleduje rychlost voza. Opravte ma ak sa mylim, a nie pisat mi ze som to a to.