Pripomienky k nemu je možné posielať do konca septembra.
Magistrát hlavného mesta SR zverejnil na pripomienkovanie vypracovaný Územný generel dopravy mesta Bratislavy. Zároveň organizuje dňa 17. septembra 2015 o 16:30 v Zrkadlovej sále Primaciálneho paláca verejné prerokovanie s odborným výkladom spracovateľa generelu, ktorým bolo Centrum dopravního výzkumu v.v.i. z Brna.
Územný generel dopravy mesta Bratislavy predstavuje strategický plánovací dokument, ktorého cieľom je určenie základných smerov rozvoja dopravy v Bratislave. V rámci prípravy generelu dopravy bolo v roku 2014 realizovaných niekoľko dopravných prieskumov, ktorých súčasťou bolo napr. automatické sčítanie dopravy, prieskum statickej dopravy či prieskum využívania verejnej dopravy. Na základe podrobnej analýzy súčasného nepriaznivého stavu dopravy v Bratislave prináša generel návrhy ako tento vývoj zmeniť v prospech udržateľnej mestskej mobility.
Materiál je verejnosti k dispozícii na internetovej stránke hlavného mesta alebo počas úradných hodín k nahliadnutiu na magistráte v Servise pre občana na Primaciálnom nám. 1 (PO: 8. - 17. h, UT, ST, ŠT: 8. - 16. h, PI: 8. - 15. h).
Pripomienky k Územnému generelu dopravy môže verejnosť posielať najneskôr do 30. septembra 2015 elektronickou poštou na adresu okus@bratislava.sk alebo písomne na adresu:
lostrail
Tu Sancovu nevidim priechodnu v case, ked sa uvazuje, ze elektricka nepojde ani len tam, kde chodi trolejbus a na danej trase je miesta pomaly pre mensie lietadlo (Roznavska, Galvaniho). Tento tzv. generel, zalozeny na akejsi ankete, do ktorej sa zapojila stopova vzorka domacnosti, ktora sa ani neda povazovat za reprezentativnu, nieto este zdrojovu k akejkolvek normalnej statisike, je jeden paskvil zamerany na jediny ciel - podporu IAD aj v buducnosti. Je to len dobre zaobalene do peknych reciciek, ze vlastne "chceme nieco celkom ine".
Na zaklade toho, co som si v "dokumente" precital, budeme radi, ak prejdu pripomienky typu Prazska, Stefanikova alebo Galvaniho (kde je miesta a miesta na strane priemyselnych arealov a aj tak podla odbornikov z Brna ide o "nezaujimavu" trasu), resp. vobec nejake pripomienky a fantazmagorie o Sancovej budu na velmi dlhu dobu existovat v najlepsom pripade na niekoho modelovom kolajisku, u tych menej majetnych potom vo vlakovom simulatore.
Normalne mam pocit, ze by mozno bolo aj lepsie, keby generel (ak ma vyzerat takto) radsej ani schvaleny nebol.